Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Kapital, 17/8/07.

  1. Marzo

    Marzo Ac "The Beast" cf6@800cc 153"

    Vs: Joensuun ympäristö

    Saitko järkättyä "baarin" auki?? Tietääpi ottaa kyrsää mukaan jos ei oo auki ;D
     
  2. panther oku

    panther oku Ilves BD 800 ;), Ogelbo 800 L,80

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ikävä kyllä baaria ei saatu auki, ottakee omat eväät mukaan.
     
  3. Vs: Joensuun ympäristö

    Sopiikos kyytiin jos innostun lähtemään? Kun oma vetoauto rikki niin ei saa kelkkaa tuotua vaikka ei siitä mitään iloa ole kun ei voi hyppii ;) mutta vois sitä muuten vaan tulla ihmettelee ja kuvia räpsiä ;)
     
  4. Atso

    Atso Polaris iqR 440 hybrid

    Vs: Joensuun ympäristö

    laitappa numeros yv:eellä ni mie pirautan, autoon ei näiltä näkymin ole muita tulossa kuin minä niin hyvin mahutaan ;D just tuli suutin rallikin pyöräytettyä tuossa muutaman lonkeron kanssa niin on taas vehe iskussaan ja hyvin naukui pitkin asvalttia :p
     
  5. panther oku

    panther oku Ilves BD 800 ;), Ogelbo 800 L,80

    Vs: Joensuun ympäristö

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1917580692178&set=o.169948819691681&type=1&theater

    Lumi tilannetta maarianvaarasta.
     
  6. Jupy

    Jupy Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Tuikkoo Jussi kuviloita.
     
  7. Vs: Joensuun ympäristö

    Just oon laittamassa nettiin, kävin niitä nopsaan vaan läpi ja säätelin pikaseen jotain perus säätöi mutta en alkanut pikkutarkkaa viilailemaan :) Kohta tulee linkkiä!

    Edit:
    Tässäpä tämä linkki kuviin: http://www.flickr.com/photos/pennanen_jussi/sets/72157626435864433/

    [table][tr][td][​IMG][/td][td][​IMG][/td][td][​IMG][/td][/tr][/table]

    Pari videookin taisin napata Atson hypyistä pitää niitäkin laittaa tänne kuhan ehtii.
     
  8. janppa

    janppa Guest

    Vs: Joensuun ympäristö

    Hyvät oli rallit. Mitä nyt polleen tuli modikelkan perusvika, eli hajoaminen. Ei onneksi mitään vakavaa ja kesä on aikaa kerätä motivaatiota korjaamiseen :D

    Saapko kinkyltä kuvan 5246 täydellä resolla taustakuvaksi koneelle?
     
  9. Vs: Joensuun ympäristö

    Joo koitan laittaa kuvan tulemaan ja noi muutkin kuvat silleen et voi ladata. On vaan vähän kiirusta niin laita mulle vaikka s-postiosoite mulle niin laitan ton kuvan sulle.
     
  10. Atso

    Atso Polaris iqR 440 hybrid

    Vs: Joensuun ympäristö

    Joo kiva oli vielä pärräillä viimeisen kerran tänä talvena, Kärtsätty makkara maistui hyvälle ja kiva oli jauhaa paskista poikien kanssa :D
    ja Jussille kiitosta vaan "matkaseurasta" ja kuvailusta :p

    Kohta kelkka atomeiksi ja katseet ensi kauteen ;)
     
  11. hymäri

    hymäri Skippa 6/8

    Vs: Joensuun ympäristö

    Juu, rallit tuli ajettua. (ja kameran läpi katsottuna ei näytä läheskään niin rapulaiselle, kuin paikanpäällä tuntui ;))
    Jussilla hyviä kuvia työpäivän ratoksi; revikin saatu piinattua kovalla yrityksellä tontista irti...
     
  12. Vs: Joensuun ympäristö

    Nyt pitäisi pystyä lataamaan niitä kuvia! Eli kuvaa kun painaa hiiren oikealla ja valitsee koon missä haluaa sen ladata niin pelittää!
     
  13. Atso

    Atso Polaris iqR 440 hybrid

    Vs: Joensuun ympäristö

    kukkuu herätellään nyt tätäkin kun tuntuu kaikki olevan "kesäunilla" ;D Eikös sitä poijjaat ja mikskäs ei tytötkin ruveta kohta talkoilemaan reittejä niin ei oo kuin huilia sit syksyllä (lue: yötkin kädet paskassa näitten vehkeiden kanssa) ?? :)
     
  14. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Hereillä ollaan, kesäaikaan tulee harvemmin vierailtua voorumilla. 8) Talkoista puheen ollen, mites kontiolahdella tuo st1->urkkalampi väli? Onko tulossa muutoksia reittiin? Jos reitti kulkee jatkossakin sen onkilammen yli(ensimmäinen vesistön ylitys kontiolahdelta mennessä) niin voisikohan siitä lammen ylityksen jälkeistä pätkää leventää että pääsis tamppari käymään, kun on yleensä yhen kelekan mentävä ura ja sekin on semmosta rantasaunan kokosta pattia.. ;)
     
  15. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Onko porukalla innostusta lähteä leventämään Huhmari-Ylämylly väliä?
    Linjalta Huhmariin päin reitti on paikoin aika kapea.
    Raivurilla ja moottorisahoilla saatas hyvää jälkeä aikaan ja tampparille enemmän tilaa liikkua.
     
  16. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Onko ajankohdasta tietoa? Mie oon lomalla viikot 29 ja 30, sillon voin tulla riehumaan sahan kanssa.
     
  17. Zuumi

    Zuumi Lynksin Extriim

    Vs: Joensuun ympäristö

    Kyllähän sinne vois/pitäis lähteä. Saha ja raivuri löytyy. Tosin ehkä heinäkuu ei ole paras ajankohta, ellei sitten satu joku viileä hetki. Just äsken karsin ja katkoin pölleiksi pari puuta ja lämmin tuli ;D
     
  18. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Vois jonkun sunnuntain katsoa.
    Esim. heinäkuun 31. päivä?
     
  19. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Oon lomalla myös viikot 34 ja 35, viikolla 34 käväsen reissussa pohjosessa mutta tulen jo viikonlopuks poies. Sillon vois olla jo paremmat kelit raivaus hommia ajatellen. Missä päin tuo raivattava pätkä on? ei oo sillä suunnalla tullu pörrättyä..
     
  20. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Itsekkin olen kyseiset viikot lomalla mutta toivottavasti oon sillon Pattijoella palmujen alla. 8)

    Lomakeskus Huhmarista lähtis talkoot ja oisko abaut 5km matka Ylämyllylle päin mitä pitäs käydä kattelee.
    Ei oo tullut tietoa että onko muualla talkootarvetta?
     

Suosittele tätä sivua