iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. jantteri83

    jantteri83 Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    samoissa pyörii kulutus..
     
  2. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Vs: iq 600rr

    Itse hain kelkkapurkaamolta vanhan polariksen kiinnikkeet. Myyjä sano että vie pois, eikä ottanut maksua :)
     
  3. julli

    julli rmk

    Vs: iq 600rr

    eikös niitä saanu melkein kiittämällä biltemasta, jos en väärin muista

    e: muistihärö, duellilta niitä saa halvala
     
  4. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Ihmeen pitkälle olet päässyt, jos ei ole ollut lanattua hyvää baanaa... Jos kova hyvä lanattu keli ja ajelee nätisti oon päässyt kerran, siis vain kerran 84mailia(135km) ja tankissa oli litra jäljellä. Muuten se 50-60mailia on normaalisti ollut toimintasäde ja sehän ei tahdo riittää ylempänä ajellessa. Tää on syy miksi tälle kaudelle vaihtu kelkka...
     
  5. kahar

    kahar No Stiga löytyy

    Vs: iq 600rr

    Vähän menee offiksi...
    Olis myynnissä rr:n "oma" orkkis kuljetuspeitto. Tarkemmin vaikka yv:nä
    Kiitos ja anteeks :-X
    Ja MYYTY! ( kohtuu nopee väylä) ;D

    Ja kyllä kulutukset oli minullakin samaa luokkaa. Viime keväänä lämpimällä tuntu että vieläkin enempi jos mahdollista... :eek:
     
  6. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: iq 600rr

    Jee hyvin kulkee, noin 110km/h kun oikein vinguttaa. Noh remmi on kyllä hemmetin kuluneen näköinen että jospa se olisi siitä kiinni. Luistaa se ainakin koska kytkin menee tulikuumaksi kun huudattaa. Illalla tulee oulusta uus remmi (polaris original [​IMG]
    Mutta jos ei ala silläkään kulkemaan niin mitäs sitten? Kytkimessä ainakin on palikat ehjät ja uusi jousi.
     
  7. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: iq 600rr

    Nyt on uusi remeli paikallaan. Vieläkin lämpenee nuo varit ja remmi aika raakasti kun käy reittiä paukuttamassa. Ainakin pukilla kaasutellessa keräsi nopeutta ihan normaalisti, nyt pimeällä ei mittarista nähnyt ajossa mitään koska siinä ei ole valoa.
    Katotaan huomenna miten kulkee.
    Onkohan tää mun peli kenenkää foorumilaisen vanha? Tuntomerkkejä metalmulisha tarra vasemmassa poskessa ja itse tehdyt varvaskoukut.
    Oulun seudulla kait pyöriny. Saa laittaa yv:tä jos joku tunnisti.
     
  8. V1lle

    V1lle M800 153"

    Vs: iq 600rr

    Mitä "mökäpönttöjä" tähän RR:ään olis tarjolla muuta kuin slp,kovasti olen yrittäny ettiä mutta ei taho löytyä.
     
  9. Janne-setä

    Janne-setä Renegade Turbo r Smart Shox -23

    Vs: iq 600rr

    Katoppa että on torguestoppi ehyenä, eli se rajoitinpultti joka pitää koneen ja variaattorin etäisyyden vakiona, kun veto päällä. Löytyy tuolta kytkimen puolelta variattorin ja koneen välistä. Itsellä aikanaan x2:ssa samaa vikaa ja en tajunnut ku vasta sitten, kun oli repinyt koneen irti kumeista.
     
  10. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    No kyllähen sen tuntee näpeissä kulkeeko 110 vai 150 ilman mittarin valoakin... Vai hä? Jos ei muusta niin jarrutusmatkasta. Ja ei se vari/remmi kuumene reittiajossa juurikaan erityisemmin, jos kaikki ok. Kuumeneehan se tottakai, että paljaaseen toimistokäteen saattaa polttaa. Mutta jos haisee pahalle, niin sitten ongelmia tiedossa.
     
  11. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: iq 600rr

    Jahans..
    21/41 välit niin 111.55km/h kelas huiput ja huimas kyllä ainaki näin toiselle ajokerralle
    Jouhevasti kyllä nyt nostelee suksettimia ko pani nuot JJJ serviceltä tulleet varinosat 8)
     
  12. Thuuumas

    Thuuumas Axys PRO RMK 800 H.O. 155” LE

    Vs: iq 600rr

    Ultra-Q ta ainakin saa, mutta sen tilaaminen menee tuonne jenkkilän puolelle, jos ei kellään oo käytettyä myyä Suomen puolella.

    Tai en oo ainakaan kuullu et Suomessa ois jälleen myyjää :)
     
  13. Punis

    Punis Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mistä oot hommannut rattaat? ja mitäs palikoita tilailit tuolta jjj puljusta? Itselläni kävi mielessä samat projektit.
     
  14. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: iq 600rr

    Tuolta Kemin Prima- Raudasta rattaat tilasin ei ollu muistaakseni hinnankiroissa
    Tällä foorumilla nim "JMH" niin siltä kysy settiä, jousi oli musta/keltanen ja helixiähän ei muista vaikka sen eilen hakkasin vasaralla paikoilleen ;D
     
  15. Punis

    Punis Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Thanks!

    Meneekö muuten vakio ketjulla noilla väleillä?
     
  16. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Menee vakio ketjulla, mutta on tuo siirtymillä epämiellyttävän lyhyt välitys.
     
  17. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    Mulla on tuommonen ultra,voisin ehkä jopa luopua siitä.
     
  18. Punis

    Punis Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mitä välejä suosittelet "reippaaseen" reittipaukutukseen?

    En ole vielä päässyt omaa kelkkaa edes testaa, mutta viime talvella kaverin RR kun kokeilin niin vakiovälit tuntu aika pitkiltä.
     
  19. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: iq 600rr

    Itsehän olen puljannu nuot sääjöt justiin reippaaseen reittiajoon mutta toki jos jäälläajoa on palio ni sitte en suosittele
    Niiku sanoin 111.55 kmh ja kiekat mittarin mukaan sielä 8500-8600 rpm ni aikasta huuattamista jääosuuksilla/suorilla mutta jaksaa jo nuilla jauhaa umpistaki, kaveriksi vielä nuot varinosat niin ei puudu tuonne hankeen..
     
  20. Punis

    Punis Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Jääajo on muutenkin niin hom..... hommaa, että ei sen väliä mitä se siellä kulkee. :)
     

Suosittele tätä sivua