Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei paikallaan pystyssä pysyminen vaikeaa ollu Haukallakaan ja telapyörällä vielä helpompaa mitä peräjälkeen kokeilin. Hallitusti ajaminen hitaasti oli yhtä helvettiä Haukalla, telapyörällä sekin oli helpompaa :) Ollappa pinkka kunnossa niin olis telapyörä itelläki, mut toki 2Tee ja vähintään 500cc... sivuvaunupyörän 2Tee 700cc pataa kaveri suunnitteli telapyöräänsä aikanaan, krooninen köyhyys vaan rajottaa lelu hankintoja :mad:
     
  2. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Tässä on ideaa! Kaikki videoidaan todisteeksi jälkipolville ja lopuksi nalle tulee viistonni ysisatasella paikalle ja sakottaa kaikki laskee kaadetut risut ;D Tulee muutakin kun aikasakkoa!
     
  3. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    ;D ;D
     
  4. Induktanssi

    Induktanssi Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kaadatteko te puita muitten mailla?
     
  5. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Jos joku uskaltas heittää jotain ammattikuntaan liittyvää lukemis/kirjoittamisläpändeerusta, tulis vielä virkavallan halventamisesta lisävoitot...vaikka nalle on kyllä monet kerrat syytelly muita lukihäiriöisiksi 8)
     
  6. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Itse olen ihan pätkä miehiä mutta uskoisin että aikas harvassa on vuoripora ja 5900 ukot joilla ei ole yhtään pajua muiden mailta omalla tunnollaan ;)
     
  7. jounia

    jounia Skidoo summit 600 165" -22

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ja oisko se vastapuolella sitte jotain tällaista.. ;D
    http://www.youtube.com/watch?v=ANWHwH1vwwk
     
  8. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Unohdit vissiin että WT:t ei sovi naisten eikä lasten käsiin? ???
     
  9. jounia

    jounia Skidoo summit 600 165" -22

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Täällä ku synnytään kelekan sarviin ja sitä työkseen tehään niin se on aivan omiaan niille...
     
  10. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Äkkiselthään vois ajatella sinun asuvan DDR:ssä... ;D

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0JE8fD_Nbr4[/youtube]
     
  11. Induktanssi

    Induktanssi Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    "16 henkeä seuraa tätä keskustelua"... Ja paljoo muuta ei oo viimeaikoina tapahtunut.
    Alkaa olee samaa luokkaa, kuin Sammy's ATV:ssä "Telamönkijä vs. moottorikelkka työkäytössä".
    Lopuksi aloittaja osti telamönkijän, ajeli jonkin aikaa ja oli melko pettynyt.
    Samoin käy, jos vertaa leveätelaista ja vuorikelkkaa oikeissa töissä! No eipä, vitsi vitsi...

    Joko Kekkonen on ymmärtänyt seuraavan numeron pääaiheen?
     
  12. jounia

    jounia Skidoo summit 600 165" -22

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ja sinun lähellä ruottin rajaa.. ;D
    http://www.youtube.com/watch?v=Oj_tOKF1_as
     
  13. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Huhhuh, rajan ylittäminen on kauhistuttanut jo ennestäänkin, niin pakkoko se on vielä pelotella? ;D

    Joutuu vielä nuuskanki lopettaan.. :eek:
     
  14. Induktanssi

    Induktanssi Guest

  15. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Älkää nyt prkle pilatko hyvää threadia tunkilla! :mad:

    Silläkin tosin asuvat vanhemmat ruotsissa, joten senkin voi siis rinnastaa ruotsalaisiin... ;D
     
  16. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No johan meni keskustelut ihan oikeaksi nakkeluksi... :p

    "On aivan eri asia, onko Kusella vai Kusessa"... ;D

    Tuohon on hieman pakko tarttua, kun pyhä nimeni tuli jälleen mainituksi.. Ketään en ole lukihäiriöiseksi moittinut. Sitävastoin, se mitä olen tarkoittanut on se valitettava tosiasia, että osa porukkaa ei hurmoksessaan ole malttanut sisäistää sitä, mitä esimerkiksi minun toimesta on tänne kirjoitettu. Eli se kuuluisa sisälukutaito ilmeisesti on heikentynyt.. Liekö tosiaan ohut vuoristoilma puurouttanut pään vai mikä lienee..

    Viiltäväksi lopuksi hyvä esimerkki siitä, mitä tarkoitan sillä, että osa porukasta vaan ei sisäistä lukemaansa oikein:

    Koo, Ooo, Iii -KOI, Ärr, Aaa -RA =LEH-MÄ ;D

    Älkääkä ottako sitä niin vakavasti. Kyllä minä edelleenkin olen sitä mieltä, että pääsee sillä mountainilla, ihan tosi.

    Ja edittinä, jottei nyt vaan taas kuvitella, kuinka minä olen jälleen kaivautunut sinne WT-poterooni, niin liitän kuvaa kaverin virittelemästä kelkasta. Ei kenties ole se kairan kevein, eikä välttämättä kaikkein ketterin kapistus, mutta voimaa ja mattoa riittää ja osaavan kuskin kynsissä tuolla todennäköisesti pääsee aika pitkälle siellä kairassa ja vielä takaisinkin. Tämä osoituksena siitä, kuinka noita kelkkoja vaan on rakennettu ja varustettu mitä moninaisimpiin käyttötarkoituksiin.

    [​IMG]
     
  17. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei näköjään kannata arvostella toisten videopätkiä.Oltiin kaverin kanssa ajelemassa, ja haettiin sellaisia korkeita pitkiä mäkiä, jossa saisi vähän leikkiä. Kaveri kuvasi pari nousua, jotka oli mitä melkoisia, mutta filmin pätkällä näytti, kuin olisi tasamaita ajellut. ???
     
  18. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Niin se tekkee... Ei sitä äkkiselthään uskois tuosta minunkaan videosta siinä pakittelukohdassa että peruutan ylämäkeen.. ;D
     
  19. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Sehän on ihan selvä että nuilta videoilta mitään jyrkkyyttä yms erota lainkaan...
     
  20. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Tulipa oltua tänäänki kiinni monta kertaa. Kelit hyvät mukava ajella.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua