Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    näihä se taisi mennä mutta helppohan se on aina alkaa perumaan..
     
  2. Java

    Java BD 3700

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mutta eihän summitilla tehe mitään, sehän kuulemma menee mihin sattuu kuskista välittämättä ???
    Näin nuo pojat kertoili tuolla toisessa topiikissa.
     
  3. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mahtava. Tuohon tuskin pystyisi se pulttiauton poranteräkään
     
  4. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Käyhän kattoon sivulta 7 että mistä on alunperin tinkaaminen lähteny.
     
  5. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Voihan komukka.. Minä en tuota commanderia laske kyllä nuitten täysveristen WT vehkeitten leiriin..
    Son enempiki vähä niinko Tundran ja Boondockkerin avioton lapsi..

    Sent from my GT-S7710 using Tapatalk
     
  6. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Suuntaushan tuossa on ihan oikea. Kumpa joku viisas keksisi jättää sen vaihdelaatikon pois ja tilalle pelkkä suunnanvaihtaja. Sitten kun vielä pistäis siihen 6 cm lappua telaan ja kaventais sen telan vaikka 40,5 cm:iin, niin jo vain alkais olla makia laitos.
     
  7. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No mitä itse selailin tämän ketjun alkua, niin ensimmäisen -ei niin rakentavan- kommentin heitti Hemmo irvailemalla jostain Oulun nilkkalumista.. heti sen perään Pexxo heitti jotain vastaavaa, ja kumma kyllä, kummassakaan ei puhuttu 59sta mitään, vaan Tundrasta... Nämä aloittelut löytyvät kakkossivulta. Eli näissä oli ensimmäiset toisen kirjoituksia vähättelevät kommentit.

    Ooppera, jonka Tundra-ajatuksiin noissa vastauksissa viitattiin, mainitsi sitten sen legendaarisen totuuden, että "taidolla mennään".. Ja siitähän se sitten lähti. Tuohon heittoon tais Maunusjokke tarttua ensimmäisenä... ainakin vastauksen muoto oli hieman sensuuntainen.

    Eli noista kai se alkoi siemen itämään. jokainenhan tuon voi käydä tuolta alkusivuilta itse toteamassa. jotenkin vaan näyttäis siltä, että vuoriporaleiri ne ensimmäiset koukut huuliinsa nyppäs.. ::)
     
  8. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Siis mikä? Eikö siinä ole leveä tela? Eli WT?

    Ei nyt pidä ajatella että kun se on ylivoimainen, niin sitä ei sitten enää lasketakaan...
    Eli otettais ja ruunattais hyvä WT?? ::)
     
  9. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Onko tässä nyt ala-aste tyylinen tuo aloitti juttu kyseessä
     
  10. jounia

    jounia Skidoo summit 600 165" -22

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Noo kyllä se sinäki vielä joskus raavastut, perustat perheen jne. Jääpi tuo batteryn litkiminen ja kouhotus...
     
  11. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Niin, ja sivuilla 5 ja 6 tulivat ensimmäiset kiihkolla kirjoitetut viestit, ja sivulla 7 sitte ihan ensimmäinen vuodatus aiheesta kuinka rohjetaan kehua "kuinka TYÖkelkoilla pestään UMPISEN kelkat".

    Tulkintakysymys että mistä se sitte lähti. :)
     
  12. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ai sulla on ne jääneet jo...

    Hitto, mitenköhän ne mulla vois jäädä, kun en ole tähän asti aloittanut moisia touhuja.. Pitää varmaan aloittaa enste.. Paitsi, että patteri on pahaa :-X

    No eikö tuossa joku kysynyt, että kuka otti ensimmäisen tärpin? Ei ollunna WT leiri... ::)

    Vai eikö sitäkään enää lasketa?
     
  13. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kyllä tässäki kirjoituksessa on Nalle tulkitsemisen varaa aika paljon?
     
  14. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No alahan tulkitsemaan... Minä luin tuon kirjoitukseni just ja edelleen seison joka sanan takana.. Paitsi, että näyttää olevan pari kirotusvirhettä..

    Vai pitääkö minun avata se sinulle?
     
  15. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei mulla ainakaan kiinnosta p..kan vertaa kumpi leiri sen kuuluisan koukun nappas. Mutta toki jos siitä haluaa seuraavaksi vääntää niin ihan vapaasti.
     
  16. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Lihavoin kohdat joita voit hieman perustella? ok?

    E: kyllä sinä ylistät tuon tundran etenemiskykyä tuossa kirjotuksessa vaikka et sitä niin suoraan siinä kerrokkaan ;)
     
  17. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Juu.. Ei se varmaan enää kiinnostakaan.. Mutta auta armias, jos eka provosoituja olis ollut WT-leiriläinen, saatikka esimerkiksi Moto tai minä, niin saattais kiinnostaakin.
     
  18. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No anna palaa..

    Ai sie teit sen jo... No mitä sinä haluat minun noista kohdista kommentoivan?
     
  19. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Aistin lievän kiihkon jo näistä kirjoituksista. Ei voi ku ihailla kun jokku osaa ittensäkin kanssa tingata ;D ;D ;D
     
  20. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Olet nyt yrittänyt kolme päivää saada minut hyökkäämään sinua ja wt leiriä vastaan siinä kuitenkaan onnistumatta luuletko oikeasti että tuommonen lasten tasolle ulottuva tuo aloitti keskustelu saa sen nyt tekemään. Enemmän saan siitä nautintoa että pystyn pitämään itseni ja oman keskusteluni pysymään aikuisen tasolla jossa se toki tässä iässä pitäisi pysyäkkin ja menemättä henkilökohtaisuuksiin ja myöskin laukomatta mitään sammakoita suusta esim. Yleinen nimittely ynnä muu vihjailu.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua