Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?


    Ja missä välissä olen sanonut että olisit? Vedähän henkeä ja tarkista kenen viestiin vastasin.

    [/quote]

    Anteeksi vain kovasti kun unohdin vetää henkeä ;D ;D

    Ja palatakseni siihen räkyttämiseen jos kysyn paljon tullu ajettua ko vehkeillä ja saan vastaukseksi alla olevan tekstin joka ei suoraan vastaa mihinkään se ei ole asiallinen vastaus se on tyhjää räkyttämistä!!!

    Itsehän en ole ajanut metriäkään nykykelkalla, koska olipa kelkka mikä tahansa, se ei tämän ketjun mukaan ole nykykelkka jos se on minun omistuksessani.. Siitäkin on tässä ketjussa saivarreltu.
    [/quote]
     
  2. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kyllä sillä käytiin kaikilla keleillä, mutta kun se jäi kiinni, niin se oli kans. En tiedä, paljonko paranisi sillä 51-mm harkkoisella matolla.
     
  3. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Sen verran lisäisin että onhan molemmat varmasti heti oston jälkeen silvottu isoimmalla laikkakoneella palasiksi ja tiggailtu uuestaa nippuu tonnisella koneella ::) ? ei hernareita.. ;)
     
  4. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No minusta tuo ei ole tyhjää räkyttämistä, vaan ihan perusteltu tosiasia, joka kyllä on ollut tämän palstan ilmapiirissä havaittavissa. Kuten on nähty, tämän palstan keskustelut pyörivät aikalailla esimerkiksi minun ja Moton halveerausyrityksissä. Ja siihen nähden Moton kirjoittamat tuonkaltaiset tuntemukset ovat varsin perusteltuja... Se on vähän niin, että sanoi Moto tai meikä melkein mitä tahansa, niin turpiin tulee.. Kas ku ei kukan ole vielä isommin tarttunut tuohon minun krjoittamaan "vuorikelkan ylistyssaarnaan", ettei se pidä paikkaansa ja paskoja nuo vuorikelkat on... eiku ;D
     
  5. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei WTtä tartte. Ne on aika sitkokelkkoja jo lähtiessä.
     
  6. Jale

    Jale Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Vai kuitenkin kaikki siksi, että joku kehtasi mainita että on olemassa vanhoja työkelkkoja pätevämpiäkin kelkkoja joilla lumessa ajaa...

    Käy toki vuokraamassa jokin vuoripora alle ja kokeile moista, varmasti selviää että pitäisikö jopa ajatus paikkansa niin eipähän jäisi pelkästään vedättelyksi. Uskoisin armoitetulle Niva miehelle jonkin summitin olevan pettymys kaikilta osa-alueilta verratuna 59:iin.
     
  7. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Anteeksipyyntö hyväksytty. :p

    Niin, olen tuohon samaan kysymykseen vastannut varmaan useammankin kerran jo tässä ketjussa. Lisäksi vastasin sinulle (seuraavassa viestissä tosin) että:

    "Ja ei, vuotta -10 tuoreemmilla mountaineilla en ole ajanut, ja olenpa tainnut senkin jo tässä keskustelussa aikaisemmin mainita."
     
  8. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    [​IMG]

    :)
     
  9. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Muksu sä ymmärsit ihan väärin.. Sen haasteen tarkoitus oli koittaa kehua niitä vastaleirin vehkeitä, eikä mollata omia.. noh, joskushan sitä voi erehtyä.. ei se haittaa.
     
  10. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kyllä kyllä mutta kyse olikin tästä ekalla kerralla kysytystä kysymyksestä sen jälkeen toki tarkensin ja sain vastauksen suoraan niinkuin pitääki.
    No et ilmeisesti ole vieläkään lukenut niitä minun kommentteja joissa ei ole yritetty moto tai sinua hakata maan rakoon eikä verrattu wt ja vuoriporan vetokykyä eikä moitittu huonoksi wt vehkeitä eikä puhuttu tonnin vetomassoista. Kaksi sanaa sinulle nalle rakas luetun ymmärtäminen ;D
     
  11. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Minusta tämä keskustelu posahti kynsille (huhhuh, aika lystikäs mielikuva tuon Muksun hulvattoman kuvan jälkeen), kun joku onneton erehtyi laittamaan omia kokemuksiaan leveämattoisista kelkoista..
     
  12. Jale

    Jale Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Pitää paikkansa. Onneksi kaltaisianne "stereotypioita" löytyy lähes joka harrastefoorumilta. Paskanjauhanta-topicien viihdearvo jäisi aika vähäiseksi ilman.
     
  13. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mutta olishan se mukava jos olis vähän tehojaaa ;)
     
  14. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Niin no, kaksi saman leirin edustajaa ja niin kovin erilaiset vastaukset..

    En minä takana sinua tarkoittanut henkkohtaisesti, mutta "vaappu" vastasikin siihen, että meidän leirin mielipiteiden kimppuun nyt vaan tunnutaan hyökkäävän, sanottiin me mitä tahansa.

    vai ymmärsinkö minä nyt jotenkin väärin tässä informaatiotulvan pyörteessä?

    Ja tuo "rakas" oli aika voimakkaasti ilmaistu, varsinkin, kun tuossa aikaisemmin toivoit, ette toivottavasti ei ikinä tavata.. ::)
     
  15. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mutta eihän tuota ole kukaan tässä ketjussa kyseenalaistanut.

    Noups, minulle toistaiseksi riittää viisysi. Viimesen "nykykelkan" hävitin syyskuussa, eikä seuraavaa ole tällä haavaa tulossa. (Ei siksi etteikö nykyaikaisella kelkalla ois joskus ihan piristävää ajella, vaan siksi kun se kaahaaminen ei jaksa kiinnostaa kahta viikonloppua pidempään. Liekö olen oman kiintiöni jo tämän 23 kelkkailutalven aikana kaahannut.)

    Ja ikävä tuottaa pettymys, mutta tällä hetkellä en omista autoa ollenkaan. En edes sitä nivaa.
     
  16. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mukavahan se on päivän päätteksi ajella huoltsikalle kahaville ja katella jos niiltä mounttaini miehiltä jäisi jotain yli ;)
     
  17. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Minun muistin mukaan tämä homma lähti sen jäläkeen totaalisesti lapasesta ku muutama jannu väitti että sillä VIISYSILLÄ jne..
    Pääsee aivan yhtä hyvin, jollei paremminki ko noilla vuoriporilla tuolla kunnon puutereissa!?!?!?!

    Ja nyt tingataan jostain saappaan vetokyvystä!?
    Mitä v*tun väliä sillä on paljonko milläki romulla vettää rekiä... Eikö tässä pitäny tingata että millä pääsee KAIRASSA ja millä EI?

    Ja siihen väitteeseen että ne WT:t mennee esim: 1,5metrin puuterissa samallai ko nuo porat tai paremminki niin kyllä son pojat täyttä p*skaa :)

    Kiitos ja anteeksi jos jollaki mennee nyt se herne johonki
     
  18. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Toki toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi vaikken sinua henkilökohtasesti halua tavata missään yhteydessä :eek:
     
  19. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No aika jännä nähdä, kuinka paljon surkeampi esim 8-Komukka on verrattuna esimerkiksi Summittiin, kun puuterissa päästellään.. ::)
     
  20. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Laitetaan kaikki tämmöset, ja lopetetaan riitely:

    http://www.youtube.com/watch?v=YdeKK6T68Hg

    Summitin esitteessä sanotaan, että raideleveyttä on helppo muuttaa, mutta tässä on vielä helpompi. :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua