..

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä alexzc71, 3/5/13.

  1. alexzc71

    alexzc71 Member

    ..
     
    Viimeksi muokattu: 25/2/17
  2. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    Mulla on ainaki ollu hyvä Ski-Do
     
  3. akuu

    akuu Polaris xc 500 sp -01

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    Muuten ollu iha hyvä mutta mun vanhuksessa ei kestä alusta sittä yhtään mitään...1 takakeppi ja takapukki jo hajonnut :D
     
  4. V

    V Xterrain

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    eka vuojen xp eli 08 sdi menetti uskon skidoon ja ajelin muutaman vuojen lynksillä, mutta nyt taas palattu ja tuntuu hyvältä
     
  5. Kääntä

    Kääntä Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    Hei.
    Kiikarissa uudempi hienompi ja parempi seukille kaudelle. Skiidoota kattelin ja ainaki jotkut sopii budjettiin ja passaa ulkonäöltä. Onko minkäkaisia pelejä ajaa, kuluttaako erityisesti noi-00-05 ikäiset ja miten osien saatavuus ja hinta? (Ei ole paikkakunnalla jälleenmyyjää)
    Potentiaalinen yksilö oli yks vuosituhannen vaihteen paikkeilta oleva MX Z 600. Kokemuksia?
     
  6. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    revirunkonen 04-->, ajoasento on jo nykyaikaa ja osia löytyy käytettynä pilvin pimein.
     
  7. Jamesi

    Jamesi Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    Tere,
    Minulla on -07 MXZ Adrenaline-mallia, ja viime talvena tuli todettua, että takaiskarit on melko kuraa.
    Alkutalven ajoja kesti iskarit n.1000km ja huollon jälkeen ei enää kestänyt kuin 300km.
    molemmat takakepit meni löysäks ajossa ja perä heittelehti minne sattuu, ja kun kokeili kädellä iskarin
    kyljestä niin meinas käsi palaa :eek:

    Onko tuohon muita vaihtoehtoja kun nuo pirun kalliit XRS:än iskarit? Alustahan on siis SC-4.
     
  8. Kimbe81

    Kimbe81 Lynx Rave RC600sdi 06vm "pps edition"

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    Saahan siehen 06vm Blingiltä koropalaa iskareille. Kaksi 600 SDI mosaa perhees, ei voi moittia, hyvin kulkua ja kulutus pieni, 16-17l mennyt satasella. :)
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Yleistä porinaa Ski-Doista

    Meinaat että iskarit on havlvemmat kuin Blingin koropalat



    Vai porisekko palstalla keskenäs
     

Suosittele tätä sivua