16-23pv.kavereita posio

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä yamahahihhuli, 6/3/08.

  1. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    jepulis.ollaan mamman kans tulos sinne. mitenköhän löytys kavereita 16-24pv,pikku retkille tai vaikka pitemmillekin ??? ;D ;D
     
  2. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    ite tulen syötteelle 15pv ja lähen 23pv. olen tossa suunitellu semmosta pikkulenkkiä kun syöte-kuusamo-ruka-posio-syöte tai toisinpäin. sinne ois kiva saada ajokaveri mukaan.
     
  3. znood

    znood Guest

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=12069.0
     
  4. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    Meikäläine tulossa Posiolle päin 15 la iltana ja Tarkoitus olla paikalla 10 päivää ja ajellakkin kovasti,reitit mulle täysin tuntemattomia ja kiva ois kyllä porukalla ajella.Majoitus meillä tasan puolessa välissä ranua-posio väliä mutta autolla varmaan tulee kelkkaa siirreltyä kun käsittääkseni sillä välillä ei oikein kunnon reittiä mene esim posiolle.Tarkoitus ois varmaan ajella posiollakin ja syötteellä päin,netti on mukana että täältä saa ainakin meikäläisen kiinni.
     
  5. Timppa

    Timppa RMK 600 144"

    Taivalkoskelle ollaan tulossa muutaman kaverin kanssa 18-24 pvä. ja 21. tai 22. päivä ajetaan Sallaan Naruskaan, jossa ollaan yötä vai miten se oli.

    Jos jollain tietoa välimatkoista tai huvittaa lähteä vaikka opastamaan lähinnä Posio-Salla tai Salla-Naruska välille, niin laittakaa vaikka yv:tä.

    Posiolta ainakin saa bensaa ja ilmeisesti myös Sallasta, vai miten se oli?
     
  6. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    tämähän näyttää kovati hyvältä.ite paikanpäällä ja valmis ajoihin 16pv:stä eteenpäin.tossa numeroa mihin soitelkaa 0405696159 ;D ;D pääsen vasta ens viikolla tohon numeroon vastaileen ;)
     
  7. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Jos posion suunnalla tarvii ajokaveria niin meikäläistä saa kysellä. Nytkin tullu ajeltua melkeinpä joka päivä. Aina ei vaan taho olla ajokaveria niin ei jaksa yksin lähteä ja välillä joutuu käymään töissäki. ::)
    Esim tuo BigDaddyJ:n mainitsema lenkki on oikein mukava pyörähtää..
     
  8. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Ju$$i:lla näköjään työ haittaa harrastustoimintaa :) no onneks itellä alkaa viikonpäästä KESÄloma!!!
    sovitaan vaan porukaalla joku hyvä päivä ni käydään heittää toi kuusamon lenkki. mukaan vaan kaikki ketkä pääsee ;D
     
  9. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Juu köyhän on käytävä töissä.. ;D Sovitaan tosiaan joku päivä ja pyörähetään tuo lenkki. Täytyy vaan kattoa lähempänä mikä päivä ois vapaata ku ei oo vielä ees ensviikon työtuurit tiedossa.. ::)
     
  10. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    passaisko se viikolla vai viikonloppuna?mulla ei ole nettiä käytös siellä olles joten laittakaa tekstaria tai mielummin soitelkaa :D :D 0405696159 :eek: :eek: :eek:
     
  11. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    mulle passaa su-pe välillä mikä päivä vaan. no jos Ju$$i ehdottaa meille jonkun päivän kunhan saa tietää miten sillä on vapaata sillon?
     
  12. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Mulle passaa kans mikä päivä vaan, kuhan sattuu olemaan vapaata töistä. ;D Täytyy ilmotella kuhan tietää.
    Jaahas täytyypä lähteäki tästä töihin... ::)
     
  13. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    soitellaanko silloin 16-17 pv.silloin alkaa olla elpyny ajo matkasta.mun numero 0405696159,0405739963.pistäkäähän omia numeroita ajoissa ;D ;D ;D
     
  14. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    noniin huomenna nokka kohti syötettä. 8) mites olis tiistaina tuo kuusamon reissu? jos minä vaikka starttaan syötteeltä joskus 7-8 välillä amulla niin oisin posiolla viimestään 9 aikaa? posiollla kafeet ja nokka kohti rukaa?

    t.make (0407004187)
     
  15. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    Ilmoitelkaa tänne jos jotain tapahtuu ja jos joku viittii soitella niin aina parempi niin,minut saa kiinni 0443249933/pasi
     
  16. Onnela

    Onnela Well-Known Member

    Pitäkäähän ajohimot kurissa 21. päivään asti ja tuutte Taivalkosken kautta ensimmäisenä, niin minäkin pääsen körryyttelemään ;D
     
  17. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    enköhän minä ainakin ole vielä 21päivä syötteen suunnilla kurvailemassa :)
     
  18. Onnela

    Onnela Well-Known Member

    Voishan sitä stten käydä piipahtamassa siellä syötten suunnalla!
     
  19. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    ;Dhuomenna aamulla nokka kohti peräposiota!soitellaan maanantaina puolin ja toisin.tiistai kuulostaa hyvältä. ;D ;D ;D 040 5696159-niko
     
  20. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    samoin huomenna 06.30 täytyy lähtee ajelemaan sinne suuntaan.
     

Suosittele tätä sivua