1. Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Niin, mistä sitä saa? ???

    Ei viittis jatkuvalla syötöllä tankata nuista litran purkeista kun on UNOHTANUT ostaa talliin niitä isoja törppöjä. Pistäkääpä hintoja/merkkejä/paikkoja ylös niin tästä vois olla muillekkin hyötyä :)

    Yhdistäjän huom: Alunperin aiheen nimi oli, "ROVANIEMEN/OULUN halvinta 2t öljyä". Tästälähin 2T öljyistä keskustellaan yhdessä selvässä topicissa.
     
  2. Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Kellon Shelliltä hyvä tarjous 4*4l Shellin täyssynteettisestä. Menin ja ostin.
     
  3. Miksu Lynx Enduro

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Motormannilla on nyt tarjouserä Castrollin SnowRacesta 29€ 4l sekä Hemmolle: olen noista nosmoken sivuista päätellyt että saisit ovh. hinnasta sen -15% poies oikeaa korttia näyttämällä.
     
  4. ZetaÄrrä Well-Known Member

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Ja rollosta sai MUISTAAKSENI tuohon 29 eukkoon samaa castrollia, siittä mikä on entisessä koivikon liikkeen tiloissa..Sitte.
    Eikö sais alvit pois jos olis Ly-tunnus,niinku esim. poromiehellä/maajussilla??  ??? ;)
     
  5. Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Tämäpä selema, pittää kävässä tsigaileen. Pistäkää toki lisää hintoja, jengiä varmasti kiinnostaa!
     
  6. Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Kato lapotaan niistä mun sammioista joku kymppi... ;D
     
  7. Kuikha Xtrim SDI600 -08

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Mie olen ainaki yrittäny totuttaa koneen vain yhteen öljyyn, pelekkää vormula xps:ää tankkiin nii ei tuu mitää ongelmaa. Kallistahan son mutta ei pyi.
     
  8. Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    joo hienoa, mua ei hirveesti kiinnosta ;D ei oteta tästä aihetta miksi joku sama öljy ku muu on parempi, vaan keskustellaan ihan hinnoista.
     
  9. Guest

  • Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    SpareWheelissä (s)Hell Advance sitä halavempaa 19e/4l ja 79e/20l muistaakseni.
     
  • -ERroXX RE Xtrim

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Käyppäs kysäse tarjousta shellin öljyistä Pudakselta. Viimeks ku ostin Shell Advance Snow Scooter 20L kannu maksoi 55e. Plussa(täyssynteettinen) ompi tieten kalliimpaa...
     
  • T-Cat Well-Known Member

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Ja vieläkin kalliimpaa kuin Tussarbyyssä.
     
  • Sledman Well-Known Member

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Mikäs paikka se tämmönen Pudas on ja missä ?
     
  • Guest

  • €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Oulun Kärkkäisiltä olen itse kanniskellut Shellin Advanced Snowscooter Plus 2:sta (täyssynteettinen) pois neljän litran törpöissä hintaan 29€.
     
  • Guest

  • ZetaÄrrä Well-Known Member

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Ei ihan valmetti.. ku on PT-auto ;D ;D ;D on se ainaki punanen.. Aika kovia tarjouksia oli kaikissa ku kävin osia hakemassa autoon. Vanha vaan ei muista hintoja, tai sitte sitä ei kiinnosta :p
     
  • Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    ÖLJYÄ!? MISTÄ??!
     
  • Guest

    #19
  • €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!

    Kysys Jukkikselta (Solaris).
     
  • Suosittele tätä sivua