440 snopro kilpiin?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Härkkis, 10/1/07.

  1. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    onko kellään tarkka tietoa mitä kaikkea tarttee tehä että tuommosen saa kilpiin? vm.2005
     
  2. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    mulla ;) etkö muka ole saanut kilpiin sitä ??? tuskin täällä kovin moni muu on kyseistä kelkkaa katsastanut.
     
  3. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    tilasin melutodistuksen jo. omistaja historia kait pitäis olla?
    ja mitähän muuta..?
     
  4. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    juu näitä 440 pro:ta ei ole tyypitetty vaikka myyjät niin sanoo sii ainakaan 05 ,ainakiin mulle sanottiin :mad:
    mutt sumekolta melutodistus,ja kun ei kilvissä aikaisemmin tarvitaan omistaja historia eli.jos olet ostanut uutena sumekolta lappu teidän välisestä kaupasta jos niin kuin min. käytetty, milloin entinen omistaja ostanut ja mistä ja milloin ja kelle myyty ja KAHDEN todistajan allekirjoittama paperi.
    kelkkaa: no tietysti valot,heijastimet eteen valkoinen taakse punainen (ei muista oli joku e.hyväksytty ,fillariliikkeet myy)äänimerkki ,mulla meni läpi se kuminen fillarin töötti,
    ja sitten sun HIENO cat on kilvissä ;)
    ja ne etsii samannlaisia cattejä rekkareista ,ne löytää mun ja se painaa 290 kg ja tehoa on kaikki 38 kw, mutt kelkkoja saa virittää sano katsastaja ;) ja näin minä tyypitin oman kollini ;) ja kilvet on kun vaan sais ispiraatiota laittaa kiinni,mutt vi..............u kun vaan vettä sataa.
    mutt näillä ;)
     
  5. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    onko sull muuten jussin vanha ?
    mutt mun ja frotyn sanolla :hyvä valinta ;D
    ( vai mitä riku ) ;)
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Juu juu, naulan kantaan.
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Muuttuiko laki tuon äänimerkin osalta eli pitää olla "sähkö piippi", torvi ei enään kelpaa?
     
  8. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    pitäisi olla tasaääninen/ voimakas ,mutt mulla kelpas töötti,katsastajasta kiinni samoin kuin hinta,kelkan tyyppikatsastus maksaa liki 150e,sain normaali maksulla oliko 40e :)
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Jostain just luin että kun laitetaan kilvetöntä autoa niin sen pitää täyttää pykylät siltä vuodelta kun se on yehty ja uutena myyty. Tosin taitaa olla noin uudessa kelkassa niin ettei laki muutoksia ole hirveästi tullut.

    Mutta kuinka monessa uudessa kelkassa on torvi muualla kuin luskin paikalla uutena/vakiona. Eli tuota tööttipakkoa mää ihmettelen ::)
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kyllä minulle tuli Lynssin mukana sellainen kumitutti, polkupyörän töötti... Laitoin sen veljeni Cattiin kiinni ;D
     
  11. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    ei kuulosta sitte ollenkaa mahdottomalta projektilta :)
    eikö jotkut vakuutus yhtiöt vielä peri hintaa tehojen/kuutiotilavuuden mukaan?
    Tuolla vajaalla 40Kw ei pitäis paljoa tulla niitäkään maksuja ;D
    on jussin vanha treeni kampe. hyvältä tuo tuntuu ensi metrien jälkeen.
    viikonloppuna rommakkoon tekemään lähempaa tuttavuutta ;)
     
  12. mutikainen18

    mutikainen18 Member

    hei onko tuo ac 440 snopro 04 miten hyvä ja kestääkö se yhtään ja onko luotettava
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    On se hyvä mutta vaatii hiukan enemmän huomiota ja asiantuntemusta. Kelkkana se on yksi parhaista kovaan ajoon. Ekakelkaksi unohda kokojuttu.
     
  14. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    joo kyllä se huolenpitoa vaatii suhteella 1/10 itellä ainaki ku kilpaan ajelen vaikka vaan harrastemielessä.
    1h ajoa 10h remppaa/huoltoa :)
     

Suosittele tätä sivua