440 xcr vai 440 mxz ?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Oltsii, 7/12/07.

  1. Oltsii

    Oltsii Ski-doo summit 800

    Kaveri on ostamassa jompaa kumpaa kyseisitä kelkoista, kunnoltaan samanlaisia. vm 95 molemmat, onko mitään oleellista eroa kelkoissa? Ajettavuus, joustot jne.
     
  2. DSP

    DSP dragon

    Täältä ainaki ääni tuolle pollelle ihan vaikka ulkonäön puolesta. ;D Oon kokeillu kumpaaki ja tykkäsin tuosta pollesta enempi
     
  3. hamppu23

    hamppu23 Potkukelkka :)

    Ite olen ajanu tuomosella pollella ja se on ihan ok!

    Eihän nuo mitään pitkäjousto malleja ole kumpikaan, mutta kyllä se kaveri tuomosella pollella pysy reitillä hyvin, revin ja edge pollen perässä, vaikka pattiaki oli aika paljon ja ajettiin kuiten ihan hyvää kyytiä.

    Tuosta skiitosta ei osaa kyllä sanoa mitään, minun ääni menee myös xcr:lle!

    Tuliko tästä nyt "ÄÄNESTÄ KAVERILLE KELKKA" äänestys... ;D
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tuon ikäisistä Lynx :eek: 8)
     
  5. EaSt SiDe

    EaSt SiDe MXZ 500ss -04

    täältä myös ääni pollelle sattuneesta syystä.. 8)
    pikku muutoksilla ihan hyvä kelkka, eihän näitä tietysti voi oikein uudempiin verrata...
     
  6. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    The Janne taitaa olla hiprakassa... ;D MXZ lynssy  ;D
    Ei sen puoleen, äänet menee kyllä pollelle, vaikkei ole kummastakaan vm kokemusta!! ;)
     
  7. DSP

    DSP dragon

    Taitaa The Janne tarkottaa matteen keulaa että ois nuita parempi. Seki on kyllä oikein lysti vehe tuon ikäseksi.
     
  8. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Useampi 440xcr ollut ajossa ja ei ole ollut valittamista. mxz:sta kokemusta kaverin viis satkusta ja enpä menisi kehumaan.
    Ääni;XCR:lle
     
  9. fusku

    fusku Member

    joo itsellä oli viimeksi mxz 440 -96 ja nurkissa lojuu myös kaverin xcr 440 -97 kyllä skidoo vie voiton mielestäni kirkkaasti vaikka olenkin polaris mies nykyään (susion). skiidoosta tulee pehmeä ja hyvä ajettava patikossa kun ottaa vakaajat pois käytöstä. Sithän suksi nouseen mut sehän on vaan ,vaikka ei kello siitä tykkääkkään.
     
  10. jjone

    jjone Well-Known Member

    polle tottakait!
     

Suosittele tätä sivua