503 rotaxin käynnistin

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä mayhem, 25/11/08.

  1. mayhem

    mayhem XC 700 De Luxe ja AC ZL 500

    Kaikki hilppeet mitä narukäynnistimeen saa niin vaihettu,ja pelaa nyt ku ihmisen mieli,mutta ei kaikki nyt niin ruusuista ollutkaan.Käynnistimen puolelta on alkanut kuuluu naksuttava ääni,ei aina mut välillä ja samanlainen naksunta kuuluu ku vetää käynnistimestä koneen ollessa käynnissä.Olenko kenties kasannut jotain väärin vai mistä toi johtuu.
     
  2. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Tuli vain mieleen että eikös crosseissakin kun painaa käynnistus poljinta pohjaan kuulu semmonen tasanen raksutus... :)
     
  3. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    jos painaa aivan pohjaan..mutta ei ehkä aja samaa asiaa ;D mutta joku hässäkkä sielä on jos raksuttaa ei se nyt aivan normaalia ole?
     
  4. mayhem

    mayhem XC 700 De Luxe ja AC ZL 500

    No ainakin ensi tilassa se pitää purkaa,itse epäilen et se osa mikä ottaa ottaa tartunnan ku konetta vedetään käyntiin,niin jostain syystä ottaa kiinni,tiedä häntä.mut oisko mistään saatavilla räjäytyskuvaa tosta et näkis miten se oikeesti pitäs kasata.
     
  5. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Tuossa olis noita räjäytyskuvia





    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=990.0
     
  6. mayhem

    mayhem XC 700 De Luxe ja AC ZL 500

    joo kyl noita sivuja katselin mut ei näin vanhaan löydy apuja.
     
  7. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Mikä kelkka ja vm kyseessä?
     
  8. mayhem

    mayhem XC 700 De Luxe ja AC ZL 500

    v.93 lynx 3500 f.c.
     
  9. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Tuossa olis "viisnollakolmosen" pommikuvia http://216.37.204.206/xtremepowersports/Skidoo_OEM/Skidoo.asp?Type=12&A=129 :D
     
  10. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Joo sulla on varmaan jääny jousi huonosti viritetyksi ja se päästää kielet kiinni vauhtipyörään, pura ja kato ;)
     
  11. mayhem

    mayhem XC 700 De Luxe ja AC ZL 500

    kiitos skidoolle linkki vinkistä.Sieltä löyty just se mitä olin ettimässä.itse epäilen sitä ekaa "pikku"jousta,oisko se menny väärin.
     
  12. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Ei mitään hyvä jos löyty mitä tarvitsit :)

    Miten son jokos siellä kelkkaillaan
     
  13. mayhem

    mayhem XC 700 De Luxe ja AC ZL 500

    tarkotus ois ensviikonloppuna mennä nurmekseen missä noi mun kelkat majailee,ja laittaa polleen uus moottorin tukikumi ja kattoo toi lynxin käynnistin ja jos sit pääsis kurvailee.
     
  14. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Jep.. :DMulla tarkotus ittepäisyyspäivänä lähteä kelkkaileen mökille pelloon oli niin makeasti lunta siellä 8)
     

Suosittele tätä sivua