600 -06 switsun ratastus

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Saren, 1/1/07.

  1. Saren

    Saren 700cc

    Tere.

    Onkos kukaan koittanu eri välejä kyseis kamppeessa.? Tarkoitus olis saada se vielä paremmin pomppaan mutkasta liikenteeseen. :)
     
  2. rehto

    rehto Well-Known Member

    Oletko lukenut tämän:
    http://www.hardcoresledder.com/forums/index.php?showtopic=190219
     
  3. Saren

    Saren 700cc

    kyllähän mä voin noita kattella, mutta ymmärränkö tuosta mtn niin se on toinen asia..:) kun jäi tuo ulkomaan kieli vähän niin kun opiskelematta.. eli mitäs tuos ny niin kun sanotaan? ??? :-\
     
  4. rehto

    rehto Well-Known Member

    Itsellä on vähän nuo actionfigurejoen vinkit ollut mielessä kun kaveri lupailee että kulkuja riittää edelleen sen mitä vakiona mutta tulis vähän umpiseen potkua.
    Kaverin resepti on:
    28 degree timing
    62 gram weights (exact)
    23/42 gears-78 pitch
    stock helix and springs.

    +pääsuuttimien vaihtelua.

    Tuosta minä ymmärtäisin että kaveri on tasapainottanut kytkimen painot 62g kun kuulemma on ollut tuotannossa vähän vaihtelua ja saattaa olla ylipainoisia ja
    vaihtanut välitykset 23 ja 42 hampaisiin. Vakiot on 22/39 ja tuossa menee ketjukin vaihtoon kun vakio on 76 lenkkinen. Lisäksi kaveri on ajoitusta vähän aikaistanut ja tuota 28 asteen ennakkoa oon nähnyt muidenkin käyttävän mutta en tiedä miten hyvin näillä bensoilla toimii, ehkä parempi jättää vakioksi.
     
  5. Saren

    Saren 700cc

    jos asiaa miettis näin että haluaisin kelkan paremmin nyppäävän liikkeelle pienemmistä vauhdeista. eli joku 40-60km/h.. saanko mtn hyötyä, rattaan/rattaiden vaihdolla kyseiselle alueelle.?
     
  6. Pollari

    Pollari Guest

    Säädä kytkintä
     
  7. Saren

    Saren 700cc

    ja mitä sinne kytkimeen vaihtaisit? painot? helixin? jousen? mistä liikkelle? ja tuolla ratastamisella en saisi mitään aikaan ilman että kytkintä säätäisin?
     

Suosittele tätä sivua