600 Rmk 2012 pooaa?!

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Joiko, 13/1/12.

  1. JLo

    JLo RMK 800 -11 & XLT Special -94

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    On ihme homma huollossaki ku arpovat nuitten sisäänajo-ohjelmien kanssa...
     
  2. Joiko

    Joiko Summit8

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Ei kai ne arpois huollossakaan mutta muualla ovat arponu. Mikähän jeppe se oli vissiin maahantuojalla sanonu että voi olla....
     
  3. DSP

    DSP dragon

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Oon kyllä hippo ihan samaa mieltä tuosta että pitäis se pelata kunnolla uusi vehe vakio osillaki.
     
  4. skk

    skk Yamaha Apex

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    oiskohan ihan noin... yleensä suurimmat arpajaiset huollossa pidetään. tarpeen mukaan annetaan asiakkaalle sopiva vastaus, jottei enää kyselisi.
     
  5. Joiko

    Joiko Summit8

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Tiiä sitte sinun tarpeista tai kokemuksista mutta olin itte vieressä ku soittivat.
     
  6. skk

    skk Yamaha Apex

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    vaihteeseen? ::)
     
  7. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Kyllähän se niin on että mitään yskimisiä ei kestä uudessa nykykelkassa olla. Jos tuo tulee aina kuvaamassasi tilanteessa niin vikahan siinä on. Uutta osaa takuuseen tai sitten kamppeen vaihto sellaiseen joka pelaa. Kuluitta tietysti. Eihän se niin voi olla uudessa kelkassa että alat itse laittelemaan viriviriosaa pellin alle toivoen että josko se tällä toimisi....
     
  8. maatsi

    maatsi New Member

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Itellä alko tekee enemmi ja enemmi tota booooausta. Nyt tekee kun ajat pitkän aikaa tasakaasulla hiljaksee,keuliessa,kikkaillessa,kiihyttäessä... Uus kelkka ja samantie vikoja. Itse säädin sen sytyksen 98 asentoon mutta ei auttanut. Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään kun uus kelkka ei toimi niikun pitäisi. :mad:
     
  9. maatsi

    maatsi New Member

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Noniin polaris meni huoltoon tutkituttavaksi ja ilmeni sellanen asiaa, että toinen pytty oli lievästi kiinni leikannu jotenka siitäkin voi johtua se booailu ja se booailu on jonkuun asteen kierrosten rajotin eli nakutus tunnistin aiheuttaa booailua jos jokin paikka on rikki ja kelkalla ei ole ajettu kuin vähän reilu 400km...
     
  10. pulukkailia

    pulukkailia 18 superjaggi & 700 vaterdoo

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    ;D Täähän rupiaa näyttämään hyvältä tää homma ei varmaan oo paliookaan nuita kikottimia jokka tekkee tuota mooausta onkohan ootettavisa jotaki päivitys pakettia nuihi vekottimmiin..... omanikin mooaaa :)
     
  11. maatsi

    maatsi New Member

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Noniin nyt ei ole booaillu kun tuli uusi ecu boksi. Se oli mennyt jostain syystä rikki ja sen takia oli leikannut kiinni, koska sytykset ja kaikki bensan saanti hommat menivät sekaisin. Kilometrejä nyt yli 1000km ja ei ole booaillu kun kerran ja sen jälkee lähteny saman tien vetämään normaalisti. Nyt polaris toimii niin kuin pitääkin! :)
     
  12. MIKKc

    MIKKc New Member

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Ei nyt pooausta, mutta polle lakkasi käymästä tyhjäkäyntiä...
    Sitten kyllä käy kun painaa kaasua sen verran että "tappokatkaisija" yhdistää.
    Pakille ei myöskään suostu vaihtamaan. Olisko TPS sökö?
     
  13. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    Omassa oli paskana ja oireet oli just samat
     
  14. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    mulla täysin samanlainen vika cattilassa. Pitääpä etsiä tuolta suunnalta siitäkin, jos ei muualta löydy
     
  15. kimmo.l

    kimmo.l 155 rmk 600-12

    Vs: 600 Rmk 2012 pooaa?!

    jaa pitäiskö tuo rmk viiä huoltoon samoja oireita vielä ois takuuta helmikuun loppuun:)
     

Suosittele tätä sivua