600 sdi revin jatkaminen 307-365

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä SKIjuneDOO, 30/12/09.

  1. SKIjuneDOO

    SKIjuneDOO Polaris Switchback Assault 800 -12

    Dodiin nyt on tullu käytetty tuota haku toimintoa ja ei ole löytyny kaikkiin kysymyksiin vastauksi niin pitää kysyä teiltä muilta.
    Jatkot 345:si on tilattuna ja melko varma uusi matto tiedossa. (saa tarjota jos on HYVÄ 365/38/38 matto ylimääräsenä ;D).
    Tarkoitus on siirtää alustaa taaksepäin sen 10cm niin pitääkö sitä laskea yhtään?? ja ne korvakot joihin alusta tulee kiinni, jotka on niitattuna telatunneliin. nii voiko ne laittaa pultilla kii vai onko niittaus paras konsti?? ja mistä niitit marmori tiskiltä vai wurthin liikkeestä ja minkälaisia?? ja millä konstilla saa entiset niitit irti? poraamallako??
    tarviiko vaihtaa 10 hampaiset läpivetävät pienempii 9 tai 8 hampaisiin, et mahtuu tela varmasti pyörimään? siinä ny näin aluksi mitä tuli mieleen...
     
  2. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Vs: 600 sdi revin jatkaminen 307-365

    öööö.. oot siis tilannu 345:seksi jatkot mutta oot ostamassa 365 mattoa?? ??? ??? ???
     
  3. SnaG

    SnaG Well-Known Member

    Vs: 600 sdi revin jatkaminen 307-365

    Ne korvakot on aika jämysti koneniitillä kiinni! Ilman välineitä sulla menee ikä ja terveys saaha ne irti ja uudestaan kiinni.
     
  4. SKIjuneDOO

    SKIjuneDOO Polaris Switchback Assault 800 -12

    Vs: 600 sdi revin jatkaminen 307-365

    näin minä oon lukenu et kannattaa tehä et siirtää alustaa 10 cm taakse päin 345 jatkoilla jos haluaa 365 alustan. et ei kannata laittaa suoraan 365 jatkoja.
     
  5. wangel436

    wangel436 Nytro R-TX SE med ÖHLINS

    Vs: 600 sdi revin jatkaminen 307-365

    Poraa kun niille näyttää niin lähtee ne irti suht helposti(jos haluaa vähän avittaa niin sitten rälläkällä varovasti ekaks) ja kun takaisin korvakoita niittaa niin normi teräsniiteillä omani kasasin ja hyvin on pysynyt. Mutta eipä tuo minulla olekkaan kuin kevyessä reittirällämisessä käytössä ja mummo käy sillä saaressa mökillä ;D
     

Suosittele tätä sivua