AC f5 "check engine" valo

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä SnoF5, 5/2/08.

  1. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    kiitos :-\
     
  2. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Laitoitko uudet tiivisteet kanteen? entä mäskiä?
     
  3. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    laitoin ja oiken alkuperäiset olikin. liimaa en oo laittanu,enkä varmaan laitakkaan,ei ole tehtaankaan jäljiltä liimaa?
     
  4. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Juu, ei liimaa tarvittekkaan. Otitko jo kannen irti? Oliko tiivisteet kunnossa vai lytyssä?
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Olen nyt päästelly tuon kannen varmaan satakertaa irti. Tiivisteet näyttäis ehjiltä.
     
  6. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Jaaa-a, jos kannen tiivisteet on ehjät niin sitten vuotaa pyttyjen alapuolelta. käytitkö niitä irti?

    Uusi alatiiviste makso muuten 18€ ;)
     
  7. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Minulla ei tietoa ole, mutta arvaus. Vaihda se ajovalopolttimo ehjään, josko virtapiirien jännite laskisi silloin järkevämmälle tasolle. Olisikohan tuo "tarkista anturi" varoitus vain siksi, että jos kelkassa on nyt ylijännitettä kun polttimo on pimeä. antaa varmaan joku anturi myös väärää signaalia...
     
  8. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Jos kansi on ollut monta kertaa irti, niin ehdottomasti plaanaukseen. Ite en plaanaamatta kansia laita yleensä uudelleen paikalleen. Toki voi vuotaa alatiivisteestäkin, mutta suosittelen silti plaanaamaan kannen.
     
  9. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Taitaa ilmoitela siitä pakoputken lämpötila-anturia. Otapa siitä johdot itri ja mittaa minkälaista vasusta se näyttää. Jos näyttää nollaa tai ääretöntä, niin se on rikki. Muutoin se vastus riippuu sen anturin lämpötilasta.
     
  10. arctic cat

    arctic cat rave

    mulla teki catti samaa että sytytteli tota valoa.. mulla oli pakoaukonsäätimet nii karstottunu ja jumissa. ja sit ohin sen kaasukahvan "tappokatkasijan" ja alko toimiin.enään ei mitään hämminkiä.
     
  11. pa2001

    pa2001 AC F5 -03 / Lynx racing 440

    Mulla kans vilkutttelee tota engine check valoa, ja kun heiluttaa pakoputken anturia niin valo lakkaa palamasta.
    Ilmeisesti anturissa vikaa! ::)
    Ei oo menoa haitannut mutta itte välillä hämää. Pitäs vissiin hankkia uus anturi!
     
  12. akiller

    akiller ex arctic cat f5 -03,crossfire 7 -06

    mullakin sillon ku oli f5 meni tuo antura rikki mutta uusi tilalle niin pelaa taas mitään vilkuttelematta.
     
  13. äffäkatti

    äffäkatti Polaris sb assault -12

    Vs: AC f5 "check engine" valo

    missä vois olla vika kun check engine valo vilkuttelee puolella tai sitä reilummalla kaasulla ajaessa.pinta kaasulla ja tyhjä käynnillä ei vilku.
     
  14. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: Re: AC f5 "check engine" valo

    Puritko tuota anturia ollenkaan? Itellä oli anturissa vaan johot poikki sieltä sisältä, yhteen juotto ja johan loppu vilkuttelu!!
     
  15. Uatsi

    Uatsi Ski-Doo Safari

    Vs: AC f5 "check engine" valo

    Tuli uudet männät tuossa vaihdettua ja kone käy ja kukkuu hyvin. Testiajolla olin niin alko tuo check engine valo vilkkumaan ku kierrokset meni yli 6000. Nesteet kyllä kiertää ( Ilmasin silleen että kelkan keula oli lumikasan päällä) lämpöanturi pitää mitata viikonloppuna vaan näytti ainakin päälisin puolin ihan ookoolta.

    Mikähän vois olla vikana? :)
     

Suosittele tätä sivua