Ajohanska-topicci

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Kuitu, 11/1/06.

  1. Finski

    Finski Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Ääni näille "tosimies" kaupan veneilyhanskoille!!
    Miksi maksaa neopreeni hanskasta 33€. Kun tosimies kaupasta saa hyvän neopreenihanskan 12€
    Itsellä tosin on tangossa "pussit" <- nekin saman kaupan laatua.
    ;D
     
  2. wezku

    wezku xc sp

    Vs: Ajohanska-topicci

    Mies ei taija tietää mistä puhuu? Esimerkiks työkalut o aika pirun hyvii mitä biltemas on kaupan, eikä oo kalliita!
     
  3. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Ei näköjään tiedä. Muutama vuosi sitte bilteman hylsysarjat tai ainaki räikät tais olla samalta tehtaalta kamasan kans. Ainaki räikän ulkonäkö oli 99% saman näkönen ku kamasassa. Viimeksi ku ostin hylsyjä niin olivat melkolailla saman näkösiä ku AmPron hylsyt.

    Yhtään bilteman työkalua en oo saanu rikki. Eikä kyl muistakaan tuotteista oo mitään pahaa sanottavaa.
     
  4. OK86

    OK86 Active Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    tais bilteman räikkäsarjoilla olla ainahi kymmenen vuoden takuu jos en väärin muista.. jos siitä jotain rikki saa.
     
  5. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: Ajohanska-topicci

    Mulla on jo toinen pari menossa kuvassa olevia kokonahkaisia Richan "keprotec schoeller" hanskoja. Hanskat ovat vuorettomat ja napakasti istuvat. Ajan samoilla hanskoilla kesällä enskaa ja talvella kelkkaa. X-RS Skiidon kahvanlämppäreiden kanssa noilla tarkenee ilman ongelmia tuonna -15C tienoille.

    Mulla palelee enemmin sormia vuorellisissa hanskoissa. Ja kahvatuntuma noissa ohkasissa on paras mahdollinen. Suosittelen LÄMPIMÄSTI :)

    [​IMG]
     
  6. olli.k

    olli.k Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Minkä kokoisia noin yleensä noi klimin hanskat on? Esim numeroina 9 koon käsi niin minkä kokoiset olisi sopivat esim fusioneista?
     
  7. 700polle

    700polle Dragon 600 -06

    Vs: Ajohanska-topicci

    Noh, toiset käy K-kaupoissa, toiset S-kaupoissa. Se oli mun mielipide. ;D Ite käyn luonnollisesti ÄÄÄS kaupoissa ;D
    ilmankos jotkut menee leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä->eli biltema kauppoja ;D no vitsi vitsi
     
  8. Jonezii

    Jonezii Polaris RMK Khaos 850 155" 2020

    Vs: Ajohanska-topicci

    Itellä ollut nuo Alpinestars radiantit kolmatta talvea. on kyllä ollut omaan käyttöön hyvät.
    sopivan ohuet ja pakkasellakin on tarennut ajella.

    alkaa olla vaihto kunnossa kun tullut pidettyä muutenkin kuin kelkkaillessa.

    ojan raudasta aikonaan ostin siellä en oo kyseisiä hanskoja enää nähnyt.

    kukahan noita oulussa myy onko sattunut kellään silimään?
     
  9. S.K

    S.K Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Olen kokeillut scottia, sinisaloa ja m racing hanskoja.
    Kaikki puhki viimestään 500km ajon jälkeen ja hinnat kumminkin 30-60e
    :mad:
     
  10. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: Ajohanska-topicci

    Ks kuva yllä. Ei mene puhki. Nuo on uudet mutta edellisillä ajoin 2 kesää enskaa ja yhden talven. Jos on kunnon kahvalämppärit ja pitää rivakkaa vauhtia patikossa niin noilla pärjää -20C asti vaikka ovat vuorettomat. Viimeeksi eilen heitin 60km hikipätkän noilla ja -19 oli keli. Ajotuntuma on erinomainen notkeilla nahkahanskoilla.
     
  11. Tric

    Tric Guest

    Vs: Ajohanska-topicci

    MP asun hanskat makso 20€ 4 vuotta ja 8 000 kilometriä sitte ja on vielä kunnossa. En tiiä mikä mulla on ku hanskat kestää eikä remmikään kulu.
     
  12. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

  13. ertsi

    ertsi -11 GTX SE 1200 4-TEC & -84 5900 GLX

  14. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: Ajohanska-topicci

    Todellako? Jos noin on niin ovat hintansa väärtit.
     
  15. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Varmaan vaikuttaa sekin että minkälainen lasi/kasisuojat kelkassa on...?
    Tuolla avatarin kelkalla varmaan voi ajaa avokäsin alle -20-asteessa? ;) ;D
     
  16. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Vs: Ajohanska-topicci

    Niinpä niin, kun ei sattumoisin ole tuossa revissä mitään 3metrin pleksiä naaman edessä niin käsihanskoilla isohko merkitys eikä kyllä käsisuojiakaan löydy..
     
  17. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Sama vika meikäläisellä.. ;D
     
  18. ertsi

    ertsi -11 GTX SE 1200 4-TEC & -84 5900 GLX

    Vs: Ajohanska-topicci

    Paksut, mutta hyvä ajotuntuman omaavat Goretex hanskat ne on ja mun ajoihin ihan liian kuumat. Ite ajan pelkillä Scott:n neopren hanskoilla.
     
  19. Ouzei

    Ouzei Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    MP-asulta löytynyt ihan tautisen pitävä rukkanen, ei lipsu peukku liipasimelta tai kämmen tangosta eikä hintaakaan ollut, kuin joku 35€.
     
  20. loisteputki

    loisteputki Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Itse ajelen Lynx merkkisillä sormikkailla. -20 ja alle lämpötiloissa tuppi lämmittimillä menty useamman kerran. Pari kautta kestäneet ja edelleen täysin toimivat. Ostettu 2010 alennusmyynnistä 20€. Kämmen nahkaa (luulisin). Pidon tunne tankoon hyvä, ei ruttaannu otteessa. Ja ovat näpit lämpimänä pitaneet.
     

Suosittele tätä sivua