Ajohanska-topicci

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Kuitu, 11/1/06.

  1. XC-

    XC- Rave 600

    http://www.jumoto.fi/kauppa/product_info.php?cPath=28_34&products_id=220
    Onko jollain kokemusta ???
     
  2. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Itellä on Richan moottoripyörähanskat ja on erittäin hyvät... ::)
    Ei oo menny rikki eikä niissä tuu kylmä ku vaan kahvanlämppärit toimii. ;D
     
  3. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Tälle kautta ostin parit lynksin Paxon hanskat<----kaikkee muuta tilpehööriä tuli tieten kaupanpäälle mutta ne on sivuseikkoja.
    Niin nyt oon ajanu nuilla toisilla yhden mönkimis session 4-5tuntia ja kelkalla pikkasen yli 200km niin ompa pirun hyvän tuntuset hanskat. Eli istuuvat saakelin hyvin käteen ja ovat parhaimman tuntuset hanskat mitä olen ikinä testannut. Ainut mistä ei voi vielä tietää niin on kestävyys, mutta jos vaikka kaudenkin kestävät niin se rittää mulle.
    Monta vuotta menin MP-asun Vaipoilla eli Viper hanskoilla ja hyvät oli nekin mutta nuo kyllä on huomattavasti mukavemmat/miellyttävämmät omiin kätösiin. Jos lyne kaupassoissa käytte niin suosittelen ainakin kopasemaan mille tuntuvat.
     
  4. Bierfass

    Bierfass Member

    Ohuet hanskat ajotuntumalta parhaat, mutta ei lämpimimmät. Hyvinvarustetuista kelkkaliikkeistä saa tankorukkasia (ohuet alumiinin väriset ja notkeat), jotka ovat kovalla pakkasella erittäin hyvät. Lämmittimiäkään ei niiden kanssa välttämättä tarvitse, jolloin välttyy rakoilta käsissä. Uudet hanskat, olivat ne minkämerkkiset tahansa, täytyy "ajaa sisään", jonka jälkeen ne vasta istuvat käteen - minun mielestä.
     
  5. XC-

    XC- Rave 600

    Niin eikö löydy keltään näitä?
     
  6. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    xc-racing, itse ulkoilutan koiraa jne x1 kädessä kun ajan fleeseillä/neopreeneillä mutta aika hyvin istuu käteen noi.
    jos normaalisti 9 koon käsi niin tossa mallissa se on 10.
     
  7. XC-

    XC- Rave 600

    Onkos nuo x1 sitten paksummat, lämpimämmät kun Sinisalo neopreenit?
     
  8. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    on paksummat ja normaali köröttelyssä lämpimämmät ::)
     
  9. makke

    makke Well-Known Member

    Muutama satanen on rikki sinisalon X5 käsineillä vaihtelevissa olosuhteissa.
    Pikku pärräämisessä tosi hyvä tuntuma ja ote ei lipsu vaikka on syli lunta täynnä ;D
    Pitemmässä ajossakin pärjää oikeen hyvin jos on jotain suojaa viimaa vastaan tuulilasi tai kahvasuojat tai ihan vaan kahvanlämmittimet vajaan parinkympin pakkasilla.
     
  10. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Mp-asun neonperi hanskat ja Mp-asun kunnon hanskat :D
     
  11. Grazy

    Grazy Guest

    Sinisalon neopreenit on pirun hyvät kun on max -15 pakkasta ja kahvalämppärit minimillä ::), siitä kylmemmillä ilmoilla olen laittanut tosi ohuet aluhanskat onkohan ne jotain puuvillaa pystyy pitään kahvalämppäreitä isommalla
     
  12. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Kaverilla on tuommoset ja tykänny on..ei parhain mahdollinen ajotuntuma ohuisiin neopreeneihin verrattuna, mutta muuten menettelee
     
  13. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Ostin vasta Scotin Adventuret. Muuten hyvät, mutta tuli rakkoja vasempaan käteen Rukan patikoissa. En tiiä onko vasen käsi sen verran pienempi, että vuori jää ajossa mutrulle ja rakottaa siksi. Muuten hanskat ihan jees... Sovitin Lynxin hanskaa ja oli pirun hyvän tuntunen käteen, mut en raaskinu ostaa (59,90 Ojan rauta, Kempele). Scotit oli 39,-.
     
  14. peeaa75

    peeaa75 yamaha phazer -07

    Mp-asun neopreeneillä tulee pöristeltyä.Ja yli 15 asteen pakkasessa tankohanskat kiinni.On ilmeisesti muillakii ilmaantunu rakkuloita vasempaan käteen.Mikähä siihe auttais??
     
  15. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Pitäs uutta hanskaa laittaa. Tietääkö kukaa mistä sais nuita halvarssonin hanskoja tilattua ja missä hinnoissa ne pyörivät?
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Osta Motormanilta.
     
  17. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Joo sieltähä niitä kuulemma löytyy, tiiäkkö paljo kustantaa? Myyköhän t.hirvonen nuita ::)
     
  18. jup

    jup Lynx xtrim 550 -08

    minä ostin vuosi sitten motormanilta halvarssons bylot hanskat hyvät on ollu ja kustansi 40e
     
  19. BenZo

    BenZo Well-Known Member

    Hanskoista vielä...

    Ei taida MP-Asun Viperit kestää käytössä kunnolla kuin yhden kauden...viime kaudeksi hankitut Viperit alkaa saumoista aukeamaan tässä vaiheessa kuluvaa kevättä. Tämän lisäksi kun ovat muutaman kerran kastuneet kunnolla...ei enää lämpö tunnu riittävän.... :eek:

    Ja vielä sellainenkin juttu, että sisävuorikin on löystynyt sen verran, että rakkoa alkaa pukkaamaan kämmeniin... ::)

    Ja hanskoilla ajettu nyt noin 3400 kilsaa...

    Pakko kai katsella noita muita merkkejä.. :'(
     
  20. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    no nyt tuli tällaset hommattuu.. MP-ASU:n neopreenit.

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua