Aktinium Zirkonium (Ac Zr) Telasto onkelmaa..

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Gladii, 15/4/07.

  1. Gladii

    Gladii Zr 600 efi

    elikkäs.. telaston etupää jäi "pohjaan" ja jousto jäi hakajousien varaan.. (ei oikee pattia syöny).. missä vika? iskari rikki vai telaston joku akseli jumissa/revennyt??
    veikkauksia otetaan vastaan.

    toinen onkelma: ohjaus väljistyi n.3cm:stä 40cm:n 300km:n päivä reissulla.. missä vika??

    itse luulen että osa 0705-195 olisi jotenin rikki.. mutta kuinka voi mennä niin ettäaluksi vähän väljää ja lopuksi vitusti väljää vaikka ei edes tavarasta ole kyse :D :D ?????

    Niin ja laitteen vm on -98 .. Kitos

    Ja edelliseen postaukseeni palatakseni, iskari on vakio paikoissa kiinni..
     
  2. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Jos sulla on nesteiskari, niin se on varmaan jäätyny. Jos taas on kaasu, niin on "puurot ja vellit sekasin".

    Ohjauksessa on joku pultti katkennu tai revenny irti rungosta? Ei kait tuollanen voi muuten olla mahdollista.
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Jos on 40 senttiä klappia ohjauksessa niin siellä on pakko olla jonkun irti. Iskari ongelmaan. keppi irti ja huoltoon ja jos ei voi huoltaa niin uutta kaupasta
     
  4. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Se ohjauksen vika tulee just sieltä linkusta luultavasti koneen ala/etupuolella. Se yleensä hajoaa hitsisaumasta ai sen vierestä.

    [​IMG]

    Vähän muistelisin että nuo kuvassa (osa nro. 6) oleva levyt, jotka siihen alumiini tangoon kiinnittyy, on hitsattu vaan toiselta puolen siihen itse putkeen kiinni. Jos ja kun se tehtaalla räitty sauma alkaa halkeamaan, niin siitähän se pikkuhiljaa kasvaa kunnes repeää kokonaan irti ja tämän jälkeen tangolla ei juurikaan ole kontrollia suksiin... ;D

    Ja eiköhän se alustan vika selviä kun otat alustan irti.
     

Suosittele tätä sivua