aloittelijalle kelkka

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä mollane, 18/4/07.

  1. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    Vaan jos siinä on tuoreöljyhässäkät ja putket tukossa, niin mahtaa siellä olla pyttyki meleko tukossa Hymyilee Minusta racing on ihan hyvä peli alottelijallekin, varsinkin jos ei näppejään pelkää paskata. 454:sta en tiedä, mutta ainakin tuo minun 453 on ollut mukavan kilihakka laitos.



    sano vain että öly putket on tukossa ja se hoituis ku ottas tuore voitelun pois. siinä on öhlinssin iskarit joka nurkas..
     
  2. jkomu

    jkomu GL360S

    Hae mieluummin joku Gtype Lynxi..

    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=450951 <-- ei olisi tuommonen gtype-racing pahanhintainen tuollaisella vialla. Eikä varmaan ole viimeinen hinta.
     
  3. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    pitääisän kans jutella :).
     
  4. Halkku

    Halkku Guest

    lynx enduro 500 -01 olis ihan soiva kampe tai sitte tuommonen zx koppanen mitä aikasemminki on ehotettu..
     
  5. eeno

    eeno Active Member

    Kelkan ostoa tässä suunnittelen ja oon asiasta palstalla jo jonkin verran kysellytkin. Eri merkkien välillä arpomisen jälkeen taitaa valinta kallistua Evo Lynxin puolelle :)

    Nyt mietityttää Enduroiden konevaihtoehdot. 500 neste kone vs. 550 fööni. Jos bubjettia venyttää 2000 -> 2500 niin alkais saamaan jopa -03 550F punasia enskoja. Tuntuis kuitenkin, että mielummin vaikka vähän vanhempi 500:nen neste kone (ehkä pakilla) olis parempi vaihtoehto pienemmän kulutuksen(?) ja fiksumman jäähdytyksen takia.

    Minkälaisia erojanoilla on kulun/tehojen, kulutuksen ja huollon suhteen?

    Normi reittiajoon ois siis kelkka tulossa.
     
  6. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    no kyllä tuo fööni kuluttaa varmasti enemmän eikä teho oo niinku 500 nesteessä, mutta riippuu käyttö tarkoituksestakin. Omalla föönillä kulutus semmonen 25+ L /100km. Mutta ite oon tykänny ku sitä tehoa ei oo "Liikaa" ja oikeissa käsissä ja sopivassa patikossa on varmasti nopeampi kuin neste 8)

    edit. Ite ottasin sen föönin ku vanhemman nesteen  ;)
     
  7. heisja

    heisja Well-Known Member

    Saman 25+ l/100 vie mulla neste 500nenkin. Vanhemmat luistikoneet syö vähemmän.
     

Suosittele tätä sivua