arctic cat f6 sno pro firecat

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä kelkka-ukko, 3/4/13.

  1. doqu

    doqu Well-Known Member

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    Kestävyydestä entiedä että oliko runko vahvikkeita 06 mallissa enempi mutta 06 hiukan parempi ajo-asento ja isompi/parempi vari että 06 mallisiin kantsii pyrkiä kun hinta eroa ei kuitenkaan juuri ole mutta jos hyvä kuntosen 05 löytää niin onhan siinäkin jo vahvisteltu joka paikasta vanhempiin verrattuna :)
     
  2. kelkka-ukko

    kelkka-ukko Member

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    joo, ei ole minun lähelläni 06 mallin kelkkoja, joten huomenna varmaan koe ajamaan 05 peliä..
     
  3. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    Menehän ajeleen, tuo parempi ajoasento ei johdu muusta kun himpun korkeammalla olevista sarvista...Laittaa lisää palikkaa jos siltä tuntuu...
     
  4. doqu

    doqu Well-Known Member

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    Sama dd löytyy kummastakin 05 ja 06 ja ovat sieltä vahvoja jos vaan öljyt pysyny sisällä, näistä uudemmissa ja varsinkin pakillisissa oli se joku laakeri pirun heikko.

    Joo sarvet korkeemmalla ja penkki myös :)
     
  5. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    No sitten siinä 05 on kahta erilaista jakkaraa tai noihin pariin mun testaamiin on vaihdettu penkki...Voi olla miten vain....
     
  6. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    03/04 matala penkki, 05/06 "korkea" ja toki itse muokatut lisäksi.. 06:ssa taitaa olla liukurungoissa vahvikkeet pohjaanlyöntikumien kohdalla (myös -03:ssa)
     
  7. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    05 -06 runkoissa ei mitään eroa. ja dd on sama. 2 varissa on 06 isommat lautaset muuta eroa ei ole. ja pakoputkesssa on 06 lämpö anturi. takapukki on vähä erilainen ylä rullat on pienemmät 06. mut telaston iakarit on samat. siinä taitaa olla 05-06 erot. käytännössä melkein samoja kelkkoja pieniä muutoksia 05-06 välillä.
     
  8. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Vs: arctic cat f6 sno pro firecat

    -06 rungossa vahvemmat koneen vieressä olevat tuet, kytkin myös eri.
     

Suosittele tätä sivua