Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä PURE, 13/3/10.

  1. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    ;)
     
  2. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Mitenhän minä oikein ajan kun en oo tänätalvena kertaakaan päässy alle 27 l / 100km ???
    Tankin tarkka tilavuus on 38,2 l.
     
  3. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Sinun ajosta en tiedä, laitoin vain oman kokemuksen kulutuksesta. Aaah, kaksipistekaksilitraa siis heitti arvio tankin koosta, anteeksi. Kuiviin kun en ole tuota ajanut, mutta tripissa 160km ja tankkiin meni pikkusen reipas 34litraa.

    Edit. Vai onko minulla jäänyt trippi nollaamatta? ;D
     
  4. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    äläpäs nyt herneitä nokkaan imase ;) Ihmettelen vaan miten pienillä kulutuksilla muitten vehkeet näkyy menevän, mulle kyllä on ihan sama viekö kelkka 20l tai 30l sataselle kun ei se kokonais kuluissa missään näy..
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Siitä nyt kai syyttää itteensä jos ei osaa lapusta lukea sitä 85 heppaa, niiltä tuskin kauheeta voi oottaa, tosin onhan se ehkä vähä enemmän kun fööneissä. Ja 600 sitä onkin niin paljon että minä en jaksa ajaa sillä minnekkään
     
  6. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Taisin ilmaista omankantani tähän laitokseen liian kriittisesti..
    Muilla tuntuukin olevan vain positiivisia kokemuksia/ajatuksia tästä kamppeesta joten jätän kommentoimatta tätä topikkia sen enempää(jollei ole kehuttavaa), kun ei omaa kantaa voi tuoda esille ilman turhanpäivästä räkytystä. Ja osaan lukea ja laskea ihan riittävästä, huomaathan että osaan myös kirjoittaa :) Ja kyllä, tiedän että kelkassa on 85heppaa, luki myynti-ilmoituksessa, mainoksessa ja myös kelkan rekisteriotteessa.
     
  7. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    hauskuus lienee ajajan ahterissa. edellisessä kelkassa oli voimaa yli oman tarpeen, mutta kun kokeilin fööniä niin hauskuus puunkierrossa sai uusia ulottuvuuksia. tosin, hieman enemmän kaipaan tehoa, siksi kiinnostaa tää lussu-kissa. joku vanhan firecatin reilu 100 hv olis aivan huippu, mutta kun ei ole niin sitten ei.
     
  8. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011


    Joku muu vaan totesi että se hauskuus kerroin on tuo teho.

    Ja päin vastoin sinähän sitä olet ehkä tässä vaiheessa paras mulle kertomaan kun sulla eikös aiemmin ollu RR?
     
  9. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Kylläpä olisi makia kun saisi vaikka +100hp:n verran jerkkua tuohon.. Itseäni ei tehottomuus haittaa puunkierrossa, kiva sinäänsä kun tämä ei poukkoile mielenvikaisena jokaisesta väärästä liipasimen painalluksesta, mutta pitkillä jääpätkillä ja muutamilla umpisen reissuilla olen jäänyt kaipaamaan muutamia kymmeniä lisäheppoja.
     
  10. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Mulle varmaan riittäs tuo hv määrä. jääpätkiä meillä on kuitenkin aika vähän, jos ei saimaalla halua ajaa.
    Pääasia että reitillä liikkuu ja on rauhallisempi ajaa kun tuo polaris.
    Ja olishan se joskus taas kiva ajaa hieman pidempiä reissuja,polariksella kun ei oikein onnistu sekään.
     
  11. x_bomber_x

    x_bomber_x Kattila

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Hyvä laite tää on piste.tehoa ja tehoo ajakaa kovempaa. ;D
     
  12. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Sammoo mieltä ;D ;D
     
  13. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Ei ehkä ihmeitä mutta saa kyllä reagoimaan kaasuun eri tavalla ja koneen vetämään puhtaasti. Tekee loppupelissä selkeän eron vakiolaitteeseen jos peli ei sattumoisin ole tehtaan jäljiltä kovin tarkasti kohdallaan. Itellä Nytro ja kaipais kyllä ehdottomasti PC:tä (tai jotain muuta säätöboxia/uudelleenohjelmointia) vaikkei mitään ole muuteltukaan.
     
  14. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    propsit tälle , umpeeen kaipaa jerkkua , reitille/patikkoon passeli peli

    edit . kuka sitä umpiseen kun on kunnon patikkoa............ ;D
     
  15. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Täällähän on tiukkaa keskustelua, toki sehän on vaan hyvä että mielipiteitä vaihdetaan. Jos teho ei riitä ja SP muuten miellyttää niin siihenhän on hyvin helppo ratkaisu olemassa. Sno Pro 600cc ;)
     
  16. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Helppo? ;)
     
  17. x_bomber_x

    x_bomber_x Kattila

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Tyhmä kysymys millä oletta säätäneet takajousia?manual sanoo käytä tulppa avainta mutta eipä vaan mahdu!! kun tullee tangot etteen jotka tulee takapukkiin telatunnelin yläosasta kyllä on neekeri systeemi.enkä viitti muljuta muovisäätöä lenkillä rikki.
     
  18. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Eikös ne tuet ole helppo ottaa pois. Ei ole kun alapäästä kiinni. Itse olen kyllä omasta kääntänyt ihan 21mm avaimella, avoimella päällä. Olettaen tietenkin että tässä on samanlaiset systeemit kun 600:ssa.
     
  19. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Ei täällä ole tyhmiä kysymyksiä, vaan tyhmiä vastaajia ;) Mie oon surutta muljannu ne paskaks bahcon siirtoleuka pihdeillä, hajoo ne joskus kumminkin ;D
     
  20. x_bomber_x

    x_bomber_x Kattila

    Vs: Arctic Cat Sno pro 500 vm 2010-2011

    Niin mietin itekki.. mutta ajattelin silti että ei voi olla noin idioottimaisesti eteen tehty tangot täytyy survoa kans pihdeil muovisäädöt solmuu en pura kelkkaa en yhtään minuutin jutun takia. ;D :)
     

Suosittele tätä sivua