Auton vetokoukkuun uutta maalia?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Perttu, 5/10/10.

  1. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vetokoukku runkoineen sen verran rumassa kunnossa että kaipaa hiekkapuhalluksen ja uuden maalin pintaan, mutta mitä maalia kannattaisi pistää että kestäisi talven suolat ruostumatta ees pari talvee?
     
  2. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    Vs: Auton vetokoukkuun uutta maalia?

    Hammerite on aikas hyvä teollisuusmaali tuollaseen käyttöön...Vaatii sekin tosin ruosteiden kunnollisen putsauksen ennen maalausta...
     
  3. make91

    make91 Well-Known Member

    Vs: Auton vetokoukkuun uutta maalia?

    Pistä alustamassaa on mulla jo yhden talven ja kesän pysyny vaan ei ole kyllä suolateillä tullu suhattua ;)
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Auton vetokoukkuun uutta maalia?

    PG lähetti minulle jotain maalia jota käytetään rautaveneissä, merkkiä en muista mutta hyvin on pysynyt.

    Edith:

    Maali näkyy olevan MIPA VB 100-20, PVB-tartuntamaali (1-K) joka sisältää fosforihappoa.
     
  5. W-Eagle

    W-Eagle ac f6

    Vs: Auton vetokoukkuun uutta maalia?

    ite laitoin tikkurilan temaprime ee:n.. hyvin on kestäny
     
  6. pöykö

    pöykö rotaxin kuljetustelineitä,sekä muita paskoja

    Vs: Auton vetokoukkuun uutta maalia?

    tervaa se!
     
  7. mikada

    mikada Yamaha Sidewinder 2017

    Vs: Auton vetokoukkuun uutta maalia?

    No minä en tehny muuta kuin akkuporakoneeseen teräsharja ja pyöräyttää irtoruosteet pois. Sen jälkeen Hammer nimistä ruosteenestomaalia, jossa on jo pintamaalikin matkassa (samalla konstilla käsittelin lasinpyyhkijän varretkin). Ja volaa. Kolmas talvi operaation jälkeen lähtee ja ei ole vielä pukannu pahemmin ruostetta esiin. Ajettu Oulun seudulla, jossa tunnetusti älypäät suolaavat teitä vielä melkein juhannuksenakin. Hommassa meni puolituntia ja auto yön yli lämpimässä tallissa.
     

Suosittele tätä sivua