cattien ilmanotto?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä V-max Mään, 9/3/11.

  1. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Onko muilla samaa ongelmaa nuissa "viirusilmäisissä" kattiloissa että umpisella tahtoo kuomun päällä olevan ilmanotto mennä tukkoon? Mulla ainakin kerää kaiken mahdollisen lumen sinne ilmanottokopan ja kuomun väliin....ja katsoppas kummaa, vedot loppuu niinku seinään suuremmilla kierroksilla...vinkkejä?
     
  2. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Vs: cattien ilmanotto?

    On ollut entisissä.

    Veikkaanko pahasti pieleen että on vakiosukset? Jos näin niin suksien päivittäminen sellasiin mitkä kantaa kunnolla keulaa pinnalla auttaa aika paljon. Ei sitä lunta tule sinne kuomulle jos puskuri eikä tukivarret raavi hankea.
     
  3. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: cattien ilmanotto?

    No, mulla on porossa samaa vaivaa höttölumessa vaikka on PP:t alla. Mutta, mulla ongelmaa ei ole tasaisella, vaan ohanylitykset yms. hitaat paikat, joissa lumet nousee kuomulle kuskia myöten.

    Ja ratkaisuhan on 44mm matto, riittävästi tehoa ja loppu on itsestä kiinni.. Reilulla kaasulla keula pysyy riittävän korkealla :)
     
  4. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Vs: cattien ilmanotto?

    joo vakio sukset ja vakio mattohan siellä on alla...ei se mullakaan tasasella ummella ajettaessa ota lunta sinne mutta juurikin jos keula vähänkään haukkaa nii avot!! ;D
     
  5. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: cattien ilmanotto?

    Sukset auttaa paljon, firecatin keula on niin kevyt, että kestää sen jälkeen pinnalla mainiosti, suosittelen.
     
  6. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: cattien ilmanotto?

    Ite liimasin kankaalla ne umpeen. hyvin Pelaa vaikka kyntäs valoja myöten lumessa...
     

Suosittele tätä sivua