Crossfire välit

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä grogrd, 15/1/17.

  1. grogrd

    grogrd Member

    Moro!
    Osaatteko neuvoa mulle sopivia välejä tuohon 2009 crossfire 800r malliin? Entinen omistaja sano että vaihtanu pitkät välit, ajanu reittiajoa. Mutta omasta mielestä turhanki pitkät.
    Variaattori käy tosi kuumana kun ajelee rajumpaa umpisen ajoa. Catti on jatkettu 141"->>146" ja alla on peakin 2.5 64mm harpulla ja läpivetävillä pyörilä.
    Kytkimessä melkoiset palojäljet hihnasta ja linjauksenkin jälkeen remmi poikki noin 250km kohilla ja variaattori polttavan kuuma. Ajatellut varikittiä laittaa myös. Jotkut ehottanu m8 välityksiä DDhen?
     
  2. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    laita 57/63 tai 55/65 välit niin eiköhän se ala pelata. Tuskin tartteet mitään varikittiä
     
  3. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Mulla on 60/60, mutta mulla onki vaan 144" 44mm harjalla matto tuossa omassa. Vanhan non H.O. ämmäläisen 57/63 välitykset olis varmaan sulle soppelit siihen. Tuohon non H.O. koneeseen ei kannata rakentaa liian kevyttä voimalinjaa, kun se tykkää työskennellä alarekisteri painotteisesti ;)

    CFR 800 vakiovälitykset on 64/56, että jos sinne joku on vielä "pidempiä" välityksiä vaihtamalla vaihtanut, niin ihmettelen kyllä :rolleyes:
     
    Viimeksi muokattu: 15/1/17

Suosittele tätä sivua