crossfire600 kytkin painot TÄ?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä ketomoto, 20/11/09.

  1. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    tela vaihtu isompi harskuseen ja pitempään ku alkuperänen ja nyt pitäis vaihtaa kytkin painot. ongelmana vain ku ei oo hajuakaan minkä painoset ne pitää olla ja miten se säätö homma??? jos sattuu jollaki olemaan joutilaana painot nii täälä saattais olla semmosille tarvetta.
     
  2. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    Kiertääkö se liikaa vai liian vähän? Minkä painoset siellä on paikoillaan? Mulla on jotain F6:sen painoja joutilaana.
     
  3. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    alakuperäset painot ja raskaampi tela. eli eiköhän se liian vähän sillo kierrä? :D

    eikö ne sillo passaa suoraan tuohonki?? paljon ne painaa?
     
  4. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    Crossfireen pitää olla ne lukitusmutterilliset uudemman malliset painot.

    Suosittelen ostaan säätöpainot. Itellä on CPC:t (eli Cutlerin tekemät). Säätäminen onnistuu suoraan painojen ollessa paikalla ja vaikka reitin varressa. Ei tarvi purkaa mitään (muuta ko avata kuomu ja sivuposki). CPC:t säätyy 10gr verran. Jos hankit tuollaset, niin ota sen kokoiset että vakiopaino on about puolivälistä säätöaluetta. Näin jää 5gr varaa nostaa tai laskea painoja.

    CF 700:een kun vaihto 365 pitkän telan 50mm harjalla, sopivat vakio painot oli 2gr keveämmät. Eli samallaiset ko vakiot, mutta 2 gr keveämmät. En tosin tiedä mikä ois 600:een sopivat... Säätöpainoja suosittelen.
     
  5. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    F6:ssa on lukittavat mallit. Muistaakseni 70gr. Mulla kiersi nuilla reilusti yli, nyt on paikallaan muistaakseni 72gr daltonit. Kiekat siinä 7900-8000...
     
  6. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    minkäkokoset painot sillä bearilla oli siinä 700?? löytyykö nuita cpc:tä mistään lähi marketeista vai pitääkö tilata jostaki vinku intiasta? missä hinnoissa ne pyörii?
     
  7. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    Nuo mun painot on 65-75gr, eli 600:een ois just soppelit. Itellä nuo on nyt täynnä ja on vieläki liian keveät... eli pitäs hankkia uudet. Mutta ko on tuota muutaki hankittavaa niin oon venytelly noita ::)

    En tiedä mistä mistä noita saapi suomesta. Ite tilasin ämeriikästä. Nuo dalttonit tais olla juurikin ne toiset saman näköset mitä cutlerit? Unohan aina niitten toisten nimen ;D Noissa dalttoneissa (jos nuo on ne miksi muistelen) on profiili pikkasen erilainen, eli paino on enempi kärki painotteisempi. Molemmat on samperin hyviä.
     
  8. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    onnistuisko semmonen homma että repisit ne vanhat painot vuithun siitä ja tilaisit itelles sopivat ja möisit ne vanhat mulle? :) minkä kokoset ne vakio painot on 600?
     
  9. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    tökkää käyttäjää bearcat!!
     
  10. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    Ei se tökkiminen auta jos tökittävä on ollu tuolla intternetittömässä maailmassa 8)

    Joo, kuhan saan uudet paikalleen, niin sitte nuo vanhat joutaa seuraavalle :)
     
  11. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: crossfire600 kytkin painot TÄ?

    tuleeko ne uudet jo tänä talavena ja mitä pietät hintaa niillä vanhoilla? palionko oli muute hintaa amerikan maalla niillä painoilla?
     

Suosittele tätä sivua