Enduro 600sdi pakoputkesta?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä samid, 24/7/07.

  1. samid

    samid Active Member

    Mahtaakohan sopia skidoo rev 600sdi:n pakoputki heittämällä Lynx Enduro 600sdi:hin molemmat siis 2005:sia kun eikös tuo kone kuitenki ole sama molemmissa? vai onko
     
  2. mikkokyröläinen

    mikkokyröläinen Well-Known Member

    eipä taida käydä.
     
  3. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Tuohan on jo uudempaa mallia, ettei EVO koppainen?

    Huhuja olen kuullut että ainakin näihin uusimpiin (RE.t jne.) mahtuu Skidoon putket pellin alle.

    Koneethan on ainakin käsittääkseni samat, eli sen suhteen SD.n putkiakin voi käyttää, mutta niiden mahtuminen sinne pellin sisään onkin sitten eri juttu ;)
     
  4. samid

    samid Active Member

    Tuo minun lynxi on otteen mukaan enduro rave, r-evo semmone hopean värinen ja minulla olisi tiedossa tuollainen skidoon putki joka on tarkoitettu vuosimalleille 04-05 REV 600SDI. Eli noiden yhteensopivuus pitäisi saada selville eli mahtuuko ne pellin allen ilman lekaa ja rälläkkää
     
  5. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Ainakin reviin tehty aftermarket putki passaa lyneen niin miksei orikinaalikin?
     
  6. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Meeppäs tonne korjaus puolelle ja ota molemmista lynx/S-D pakoputken räjäytys kuvat auki ja vertaa niitä. Niitten perusteella pitäs mennä heittämällä.

    Varaosa numero eri mutta kun pelkälle putkelle ei ole erikseen vaan kaikki hilppeet tulee mukaan niin tuo S-D teksti lämpösuojassa vaikuttaa varmaan asiaan.

    Änäriin tuleva pää eri näkönen mutta kun itse änäri on sama molemmissa niin tottahan senkin puolesta käy.
     
  7. samid

    samid Active Member

    Printtasimpa molemmista kuvat, ja katsoin valoa vasten kovimpa näyttivät samalta, joten vaikuttaisi siltä että taitavat olla yhteensopivia...
     
  8. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kyllä poijat on niitä sinne laittaneet. Itsellä vain S-D:n vaimennin, tarvike tosin, mutta kaikki kiinnikkeetkin oli samalla laitta, jopa yhden lisätuen kiinnitysohjeetkin täsmäsivät täysin, Lynssissäkin oli niitti samalla kohdalla kuin sisaressaan. Eli, aika samalla muotilla on nuo tehty.
     
  9. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Revissä ja revossa on tuo keskirunko sama. Eli niiltä mitoiltaan se pitäs natsata. Vaimentajat tosiaan menee skidoosta lyneen (noi mölypöntöt).
     
  10. samid

    samid Active Member

    Testattu on tosielämässä meni heittämällä paikalleen ilman mitään ongelmia
     

Suosittele tätä sivua