F7 SLP TWIN PIPE SET

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä JVRE800, 27/12/06.

  1. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Onko kukaan kokeillut F7:ssa SLP:n tuplaputkea? Mitenkähän tuo toimisi? Teholisäys??? Soundit???
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Jostain syystä ne ei ole amerikanmaallakaan saaneet suosiota Firecateissa. En tiedä miksi. Hintahan niissä on ihan edullinen.
     
  3. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Juu... Reilut 1000 € ainakin Allrightin kuvastosta. Ajattelin vaan kun tuo alkuperäinen putki vuotaa pikkuisen siitä alamutkasta ja hitsaillutkin sitä jo olen niin jos laittas ihan uuden putken.
     
  4. Firecatti

    Firecatti Rave Re 800 -15

    Itsellä oli tilauksessa F6:sen SLP:n äänenvaimennin.
    Tilasin sen lokakuun loppupuolella ja viikko sitten kävin perumassa tilauksen kun ei vieläkään kuulunu eikä näkyny.
    Että ainakin toimitusaika on aika kohtuuton.
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Minun yhden pöntön kokemuksella SLP:n tavaraa saa jälleenmyyjiltä nopeammin ja halvemmalla. Itse ostin pöntön joltain EBAY-kauppiaalta, toimitus oli supernopea ja edullinen, halvemmaksi tuli kuin suoraan SLP:ltä, ja valmistajalla ei pönttöä ollut edes varastossa.
     
  6. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

  7. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Taitaa jäädä ostamatta. Kyselin tuolta IPDYNOTESTILTÄ niin tuumasivat että joutus myös jonkun boksin vaihtamaan mikä kustantais 350€... Ja sen jälkeen vielä jotain säätelemään.
     
  8. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Itelle tuli nuo SpeedWerxin tuplaputket. TFI:n säädettävän ruiskuboxin tilasin, hintaa en muista mut alle 300e se tais olla?
     
  9. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    JukkaF7: Niin sitä vakkariboksia ei vaihdeta vaan sinne lisätään väliin toinen jolla pystyy "huijjaan" noita vakiokäppyröitä suuntaan jos toiseen.
     
  10. Hk

    Hk venture -12 , polaris 1???

    Tuossa tallin nurkassa näkyy venyvän yhet slp:n tuplaputket ja boondocokerin boxi , äänet on hyvät. Tehon lisäystä pelkällä putkien vaihdolla en tiedä mutta pikkuhipistelyllä(sytkäkiila+imutorvi yms.)+150hv.
     

Suosittele tätä sivua