Firecattien mittaristo

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä nuse1, 21/10/06.

  1. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Re: F 5.n mittaristo..

    Kiitän antti. Meitsillä ei oo näkyny muuta ku 5750 koko ajan. Pitääpä huomenissa heti resetoida ... Tai koittaa ainaki :D
     
  2. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Re: F 5.n mittaristo..

    Mitäs se oikean puoleinen palkki näyttää? Mulla kun oli ton yhden ajon aikana se koko ajan "täysi"?
     
  3. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Re: F 5.n mittaristo..

    Sulla on akku täynnä? Tai hyvät kentät? ;D
    Ei mitään hajua suomeksi sanoen ...
     
  4. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Re: F 5.n mittaristo..

    Pienen kuvan löysin netistä mutta kyllä tosta näkyy toi mitä tarkoitan, diginäytön oikean reunan palkkiasteikko meinaa mitä ???  ???
    [​IMG]
     
  5. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: F 5.n mittaristo..

    Samaa olen minä miettinyt, mutta koska en ole koskaan nähnyt sen liikkuvan mihinkään niin tulin siihen tulokseen että se on jonkun sortin koriste ;D
     
  6. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Otsikko päivitetty lukijoiden pyynnöstä ;D eli tänne vaan kaikki Firecattien mittareita koskeva juttelu. :D
     
  7. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Palkkiasteikko on kait sähköistä bensamittaria varten. Sama mittari on ainakin T660 malleissa ja varmaan muissakin touringeissa jne.

    Firecatteihin ei visiinkään ole ikinä sähköistä mittaria tullut vaikka valmius on olemassa. ???
     
  8. Tepeluss

    Tepeluss AC T660 Turbo Touring -06 & Viikinki -87

    Bensamittari se on ainakin T660 touringissa. :)
     
  9. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Thx Skiidu  ;)

    Ei ole ollut Suomen tuontimalleissa, ainakin jenkkilässä ollut optiona. Toi olis kyllä hyvä kun olisi toiminnassa niin polttoaineen määrä olisi paljon helpommin seurattavissa ajon aikana.

    Saiskohan mistä USA:sta esim., tai vaikka maahantuojaltakin(kuka kysyy?) tota optiota näin aftermarket ostoksena hommattuna?
    Toi mekaaninen kun kolisee mulla ainakin, ärsyttävä "lonkse" käy kun vähän kelkkaa heilauttaa.
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Juu kyllä, sähköisen bensamittarin palkkinäyttöhän se.
     

Suosittele tätä sivua