FORMULA 1

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä terotin1, 15/2/07.

  1. -ERroXX

    -ERroXX RE Xtrim

    [​IMG]

    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     
  2. laser

    laser Well-Known Member

    Täältä kanssa onnittelut Kimille!!! Uskomaton suoritus! Vaikka olen aina pitänyt Räikköstä aivan järkyttävän hyvänä kuskina, on myönnettävä etten uskonut enää ennen viimestä kisaa mestaruuteen. Harvoin on meikäläisen penkkiurheilu-uralla kainalot ja kämmenet hionnu samaan tahtiin kun tänään. Forza Kimi, Forza Ferrari! Taas näytettiin etelän hottentoteille ja muillekin, että Pohjolasta löytyy MIEHIÄ jotka hoitaa homman kotiin!!!
     
  3. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    vaikkei sinä ja minä ,siis et sinä.uskonut kimiin ,mutt onneksi ferrari tieti mitä halus ;)
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    ite se timo munas tsäänninsä. Räkä voitti, kaikki kunnia hänelle. Avustajina yön timo, Alonso ja Massa, kiittäköön heitä kädestä pitäen tittelistä, muuten ei olis onnstunuttänä vuonna.
     
  5. tonto22

    tonto22 Reeride

    Loistavaa KIMI, en ois kyllä uskonu ennen kisaa että kimi voittaa mestaruuden!!! ;D
     
  6. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Kimi pisti taas Maranellon kirkonkellot soimaan. Ja tuli oikeeta musaakin taas! Onnea Kimille ja koko kansalle!
     
  7. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Onnea kimille!

    Harva usko... Itse olin uskovainen...
     
  8. Edge-X

    Edge-X Skidoo MXZ X 600

    Nii ei uskonu kukaa paitsi lehdet hehkutti jo viikolla kuinka kimi vie kaiken. mclarenin tekniikkavakoilut tuli nii bernie pisti nyrkin pöytään ja pakotti mclarenin häviämään.
    :p voitto se on voitto vaikka sopupelillähi
     
  9. Edge-X

    Edge-X Skidoo MXZ X 600

    sori vaa pakko sanoa mitä päällimmäisenä mielessä.
     
  10. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Jeesus mikä apina!
     
  11. Edge-X

    Edge-X Skidoo MXZ X 600

    Ei mitään Kimi on huippukuski ja tällee. vaa F-1 sirkus on julma.
     
  12. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Kyllä Kimi on hyvä kuski ajopa ferraarilla tai Lynxillä nii homma hoituu!

    Ykkös mies jos vain lajina moottori urheilu! 8)
    Ja kisan voitti puhtaasti kylmällä ja ammatti taitoisella ajolla..
     
  13. Edge-X

    Edge-X Skidoo MXZ X 600

    Joo no mikä se oon minä sanomaa oikeassa ootte.. vaa ku tiedettäisiin kaikki mitä ne pomot tuolla tietää nii huhhuh :eek:
     
  14. Halkku

    Halkku Guest

    no sie vissiin tiiät niin voisit valaista meitäki pikkusen ???
     
  15. Edge-X

    Edge-X Skidoo MXZ X 600

    Niin no minähä oon aina soitellu tuolle bernielle silloin tällöin että miten siellä pyyhkii..no leikki sikseen. ensin tuli teollisuusvakoilujupakka,mclarenilta viedään tallipisteet, kimi on miljoonatsiljoona bointsia hamiltonia jälessä, yhtäkkiä mclareneisssa tulee hienoja vikoja ja poijat keskeyttää. muutama viiminen kisa että "joo kimi voittaa hamiltoni keskeyttää nii voitetaan mestaruus joo" aletaan laskea että joo pitääpä yhtäkkiä sijottua maccien huonosti tai keskeyttää..kas kummaa sitte kimi voittaa mestaruuden niukasti ja oikein mahtavasti. kukaan ei muista että oho mclaren oli ykköstalli vähä aikaa sitte ja voitti 100-0 aina muut gigulit.

    No tietysti kaikki voi olla sattumaa. ei siinä mitään.
     
  16. Kelkkakuski

    Kelkkakuski Kelkaton

    No täällähän on sota käynnissä. ;D Ei siinä mittään, hieno homma kun Räikkönen vei voiton kotiin !
     
  17. Vilho

    Vilho freeride

    Voisivat tuon Kyllösen työntää sieltä kopista pois :mad:
    Ja voisivat sen N Rosbergin suomalaisuuden nostamisen lopettaa, eihän se edes ole suomalainen prkl.
     
  18. Halkku

    Halkku Guest

    saako kysyä että kumman puolella sinä sitte niinkö olet?
     
  19. Ile

    Ile Guest

    Samaa mieltä...
    Ja ei täällä kyllä uskalla yhtään kritisoida ku heti hyökätään kimppuun, ei sillä että ois jotain kritisoitavaa ;D
     
  20. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    KÄNÄDÄ??
     

Suosittele tätä sivua