fusionin "tapponaru"

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä veltsu73, 11/1/09.

  1. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    eli tarttis varmistuksen tuon tapponarun liittimen sijainnista.
    onko se virtalukon takana roikalehtava liitin,jossa päällekkäin nuo liitin jutskat???
    ostin tuon snopro tarvike narun,ja ei kyllä natsaa tuo liitin,on t-mallinen.
    kait se on oikee töpseli etes mihin mallailin ;D
    saa sen tietysti liitimen vaihollaki ,mut 21 egen naru sais kyllä mielestäni istua paikolleen heittämällä ::)
    ja 900 fusioni 06'(tai 05)vm
     
  2. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Ei taida tästä paljo apuja olla, mutta ite hommasin tuolta polleliikkeestä kyseisen narun ja ainakin tuossa mun virtalukossa (5-napaisessa + yksi ylimääräinen liitin) piti johtoja irroitella virtalukosta ja kytkeä sinne tapponarun piuhoja yms. Ei enää ulkoa muista ja kelkkakin tuollan 300km päässä. Mutta ainakin tuossa pollen paketissa tuli aika selkeät kytkentäohjeet, jos "lontoo" taittuu. Taisi mulle maksaa kyseinen piuha sen 30 egee
     
  3. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    jaa. mulle sano polariksen myyjä, että 50 kybää maksaa alkuperänen piuha :'( :'(
    joku viisas kerran sano mulle että se on sellanen tökättävä töpseli.
    ja tuon virtalukon luona tosiaan on pistoke vapaana.. tiiäppä näistä :-[
     
  4. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    On se just se liitin. Oiskohan ollu joku musta ja ruskea tai musta ja lila johto tms.

    Helposti varmistat että se on oikea liitin kun otat pätkän johtoa ja tokkäät se siihen napojen välille kelkan ollessa käynnissä, jos kelkka sammuu niin liitin oli oikea.

    Ja se käypi se tarvike mallin naru kun nappaat siitä liittimestä sopivalla työkalulla sen valkoisen osan irti ja tökkäät vaan ne irtopäät sinne kelkan liittimeen ja suojaat sopivasti paljaaksi jääneet pätkät. Tai katkaiset johdot ja pistät päihin tavalliset latta abicot ja tökkäät ne sinne kelkan littimeen.

    Muutaman minuutin homma kun vaat käyt askartelemaan...  ;)

    Ai niin ja about 11-12 millisen poran tarviit että saat reiän sille tapponarun päälle...
     
  5. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    okay.. näinpä pitää alkaa toimimaan ;)
    KIITOS!
     
  6. jakkias

    jakkias Polaris RR

    Laitoin snopro hätänarun...käytin ehkä noin 3 kertaa...Meni siitä tulpasta se nystyrä sisältä mikä painaa sitä kytkintä...

    Aivan P...a!

    Osta polariksen oma...tais olla 39eur hinta siinä, sain 25 ku näytin snopro tulppaa...
     
  7. mette

    mette Kelkaton

    Ei muutako snopro takas liikkeeseen ja alkuperäinen tilalle.
     

Suosittele tätä sivua