FX Nytro RTX keskustelu

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/3/07.

  1. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Se haluaa päästä vähemmällä -> ei tarvitse itse tehdä sitä erittelyä.
     
  2. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Mutta sille riittää siis:

    osa - hinta
    osa - hinta
    osa - hinta ??? Näinkö yksinkertaisen *tumainen asia tämänkinkö pitää olla? :mad:
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kirjaa siihen kaikki osat keulasta penkkiin asti. Jos menee läpi ni hyvä, jos ei ni vak.yhtiön mies tekee homman sit ite. ;D

    Tosiasiassa et sinä sitä erittelyä voi edes tehdä. Voidaksesi tehdä, sun pitäisi tietää kaikki vahingoittuneet osat, ja se ei taasen kuulu sun hommiin. Tokihan voit sen tehdä jos haluat, mutta mitään palkkaa et siitä tuu saamaan ellei vakyhtiön mies päätä ladata sun tilille kertakorvausta perustuen sun hinnoittelemiin osiin. ;)
     
  4. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Eikös tuo ole vakuutustarkastajan homma tarkistaa mitkä osat on vialliset vai miten tämä käytäntö kelkkojen kohdalla menee..
    Saako kelkkaa käytännössä purkaa yhtään kolarin jälkeen että näkee varmasti mitkä osat ovat menneet rikki...
     
  5. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Juuripa tuota meinasin. Ei sitä mun mielestä saa sorkkia, eikä taasen vak yhtiö voi olettaa jokaisella asiakkaalla olevan pätevyyttä/ammattitaitoa tai muutakaan mahdollisuutta tutkia vahinkoja. Eikä se kai ole edes vaktarkku joka tutkii, vaan ammattipaja, jossa vaktarkku käy sit tutkailemassa että mitä korjataan jne.
     
  6. mikniemi

    mikniemi AC M8000 HC evo -18, RX-1 -06 162 PPS

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Viime keväänä vastaavassa tilanteessa käskettiin viedä merkkihuoltoon, jossa tekivät tuon listan ja lähettivät vakuutusyhtiöön.

    e: ja kävivät sitten sieltä noutamassa kelkan ::)
     
  7. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Mun mielestä tuo on se ainoa oikea vaihtoehto.
     
  8. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    No ehkä vak ukko olisi tarjonnut sinulle nykyään erittäin harvinaista kertakorvaushintaa. Kertakorvaus on katoavaa kansanperinnettä, koska sitä on käytetty vääriin pukkaamalla petäjään jo vammautunut, korjaamaton ja siitä on jo saatu vak korvaus ja sitten taas on tullut sattumia ::)
     
  9. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Siis kertakorvausta olen tässä asiassa hakemassa nyt ja siitä on puhuttu jo vak.yhtiön kanssa.

    JA MINÄHÄN EN RAKASTA KELKKAANI KORJAAMOLLE VIÄ!

    Kelkkaan saan itte ruuvailtua ihan yhtä hyvin itse uudet osat kiinni ja vieläpä paljon nopeammin kuin et pitäisi odotella pajan touhuja kun ne ei muuta tee ku vaihtaa mopoihin tulppia ja juo kahvia SUATANA!! :mad:
    Ja näin siis meillä.
     
  10. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ja tarkennuksena asiaan kelkkahan ei ole täysin rytyssä siitä on vaan se eturunko poikinu ja se on niin pikkujuttu tuohon vaihtaa että en suatana ala odotteleen että kelkka haetaan korjaamolle JOSKUS ja se puretaan siellä JOSKUS ja se runko tilataan siihen JOSKUS ja se asennetaan siihen JOSKUS jne jne..

    Ja siinähän vak.yhtiökin säästää kun antavat mulle rahaa ja unohtavat koko homman siihen paikkaan. Eli mielestäni kaikkien etujen mukaista.. he he...
     
  11. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ehkä tässä tapauksessa, mutta vakuutusyhtiölä on ollut muitakin tapauksia ::)
     
  12. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tavallinen menettely vahinkotapauksissa on kelkan vieminen merkkikorjaamolle jossa vauriot tutkitaan ja tehdään korjauksesta hinta-arvio. Sitten joko liike korjaa tai omistaja + yhtiö tekee homon koston liikkeelle ja sopivat kertakorvauksesta.

    Nyt kun et kerran aio Kuvan Moottoriin kelkkaasi viedä, vakuutusyhtiön mies ei voi kristallipallosta katsoa mikä siinä on rikki. Yhtiöllä ei myöskään ole varaosahintoja eikä arviota työn kestosta. On varsin ymmärrettävää miksi yhtiö siis haluaa sinulta nämä tiedot. Jos on epäselvää mitä se tarkastaja haluaa suosittelen soittamaan rohkeasti tyypille voorumikitinän sijaan.
     
  13. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Foorumikitinä?

    Joopajoo. Tämähän on keskustelufoorumi eikö totta?
     
  14. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Juuri sitä, ja keskustelun keinoin sinua on yritetty neuvoa. Jos neuvosta viisastumisen sijaan haluat jatkaa kitinää on se tällä keskustelufoorumilla aivan jees, kelkkasi ei tosin sillä kuntoon tule. Kukin tyylillään...
     
  15. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Joo, olen saanut hyviä neuvoja täällä ja kiitos siitä kuuluu kaikille!

    Mutta mielestäni on kohtuutonta sanoa toista kitisijäksi jos on vain halunnut herättää keskustelua / mielipiteitä / kysymyksiä asioista joista jokainen voi omalta osaltaan viisastua ja parantua ihmisenä ja/tai kelkkailijana?

    Mielestäni en ole kitissyt! Mutta jos jostain siltä tuntuu että olen niin se on tietenkin jokaisen oikeus olla sitä mieltä mitä haluaa mutta ei alettaisi kuitenkaan "tappelemaan ja ainakaan kitisemään toisillemme"?

    Samassa pulkassahan tässä ainakin jossain muodossa ollaan hä? ;D
    Mutta toisaalta niinkuin sanoit, täällä keskustelufoorumilla se kitinä on aivan jees.. ? hämmentävää.. :eek:
     
  16. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Luonnollisesti vähentivät. Jos ne on korvanneet sulle uuden etupukin hinnan, ja kelkka menee lunastukseen vanhan etupukin kanssa niin ei ne sitä itse pukkia kahteen otteeseen ala maksaa.
     
  17. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Todnäk ei olisi vaikuttanut jos olisit ehtiny uuden etupukin asentaa paikalleen.
     
  18. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ei tietenkään. Jos on annettu rahaa kertakorvauksena uutta osaa varten niin silloinhan se pitää vaihtaa. Nyt ne oli huomannu että "jaha! ollaan annettu sulle rahaa mutta et oo osaa kuitenkaan vaihtanu!"

    Ja niin ne sua rokotti asiasta.. :( Ainakin näin minä asian näen ja ymmärsin.
     
  19. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Samoin.
     
  20. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Vakuutus topicci ??? ???
     

Suosittele tätä sivua