FX Nytro RTX keskustelu

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/3/07.

  1. antti100

    antti100 BD DS 4100

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kiitos Hanski,

    Eli ilmeisesti pitäis saada tosta uloimmasta "niitistä" mahdollisimman painava? Riittääkö 1g tarkkuus vai pitääkö lähtee tarkkuusvaakaa hakeen?

    Yritin jo tota pulttia muttei ihan pikkumomentilla auennut, pitää jatkaa huomenna.
     
  2. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Itse ostin pulttikaupasta ohuella pyöreällä kuusiokolokannalla olevat pultit niin tarvi ohentaa vaan mutterin puolelta.

    No sillä pultilla siitä tulee juuri sen verran painavampi että kone ei mene ylikierroksille noilla hilppeillä. Rajoittaa tyyliin 100-200rpm.


    Ja jos sitä kytkimen keskipulttia availet niin tee vanhasta variaattorinremmistä kiinnipitotyökalu(reikä + pultti + mutteri + prikat) jonka voit kiristää kytkimen ulkokehälle.
     
  3. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kyllä se pitäs saada justiin eikä melkein samanpainoiseksi, tee vaikka ohuesta tangosta tasapainovaaka jos et hommaa "tikitaalivaakaa"
     
  4. Makestain

    Makestain SR Viper XTX & Nytro RTX

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Hieno peli! Kenen valmistamat liukurungon vahvikkeet sulla on ja pultataanko ne valmiisiin liukurungoissa oleviin reikiin vai pitääkö porailla? Sulla näyttäis olevan myös telapyöriä enemmän kun mun pätkä-mallissa, onko nuo aivan etummaiset laitettu extrana ja tarkoitus ilmeisesti säästää liukuja? Onko noille lisäpyörille pitänyt porata reikiä runkoon?
     
  5. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tuossa mun kelkassa on blingin vahvikkeet.
    Etummaiset pyörät on siirretty ulkopuolelle kun iskarissa on lisäsäiliö sielä missä pyörät ennen oli..
     
  6. antti100

    antti100 BD DS 4100

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Mulla on sellaset pikkupyörät extrana tossa edessä. Siitä kohtaa ei liut kulu vaan aika paljon taaempaa. Ostin useammat Duellin tarvikeliut mutta ne oli ihan kulutustavaraa. Nyt Yamahan orggis "kovat", ja ihan eri luokkaa.

    VIelä näistä Znoodin säädöistä. Sain puntit punnittua ja nyt ovat 0.1g tarkkuudella tasassa. Kakkosen uusi white jousen laitoin reikiin 1 ja 6 - mahtoiko mennä oikein?? Oli vakioreiät XTX ja MTX muistaakseni.
     
  7. Hese76

    Hese76 eFAT

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Vetoakselin ketjukotelon kannessa olevan 6007 laakerin irroitukseen oisin kyselly vinkkejä. Ketjussa muutama sivu aiemmin viitataan, että laakeri lähtee oikeanmallisella ulosvetäjällä... Niin varmaan lähteekin, mutta minkälaisella ? Ei kehtais murjoa (kallista) magnesium koppaa pilalle tietämättömyyttään...
     
  8. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    http://www.protools.fi/bahco-4521n-7-ulosvetosarja-sisapuoliseen-ulosvetoon.html
     
  9. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Suurin syy liukujen kulumiseen on liian pienet pyörät.
    Nakkaat ne 128-130mm pyörät kuikkaan ja 135mm tilalle niin ei enää sulahtele liuvut.
     
  10. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ja elä osta mitä tahansa tarvikeppyöriä, vaa suoraa jotku blingin pyörät tai slydogin. Mulla nuo tarvikepyörät on toinen kokoa 132mm( piti olla 135mm) ja toinen 136mm. Yhen kerran jo vaihtoin tuon vaan uuski oli 132mm.
     
  11. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ainakin AllRight 135mm tarvikepyörät on ihan kuraa. Ekalla lenkillä laakeripesän sokan reunat palasina.
    Nyt mulla on vanhan Lynxin 135mm pyörät vaihdettavilla laakereilla. (G-typestä tai 01-> Eskasta)
     
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Samanlailla kävi mullekin, sain rahat pois niistä.
     
  13. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Lyhyessä alustassa ei pyöriä voinu ainakaan siirtää ulkopuolelle ilman että hakaneulat alko tökkiä niihin telineisiin.
     
  14. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Hakaneulan päät pitää viistottaa ni ei pukkaa lastua.
     
  15. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    En oo kyl mitää tökkimistä havainnu ku mulla on lynxin pyöräpukit ja pyörät ...
     
  16. Fendel

    Fendel Well-Known Member

    RTX:stä tehty MTX, 7p vetarit. Millä mulikalla sai kilometrit näyttää oikeaa ?
     
  17. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Onko tuosta apua?
    http://www.blingfactory.fi/epages/vilkas02.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20101220-11092-13436-1/Products/MK106121
     
  18. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Toi korjaa yhden piikin verran, ei kahta.
     
  19. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    No niin olikin. Kai ne tuolla veistää tilauksesta?
     
  20. znood

    znood Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Voihan ne itekin veistellä rälläkällä parit pykälät pois.
     

Suosittele tätä sivua