Gl 250 remontti

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä kako, 19/10/09.

  1. kako

    kako Projekti nimeltä 5900

    Ostin 250 ja olis tarkotus tehdä siitä latureen vetäjä tulevax talvex. Aika paljonhan siinä töitä on...mutta...oli niin halpa. Nyt on menossa purkuvaihe... kaikki muut oonkin saanu auki mutta matto ei lähde niillä neuvoilla mitä oon lukenu aikaisemmista kirjoituksista. Oon avannu 3 pulttia vas. ja nyt yrittänyt vääntää tai naputella akselia sivuun mutta se liikku vaan noin 2cm ja siihen se jäi (en oo arvannu suurempaa voimaa käyttää kun en tiedä tarttisko "ketjuloota" ottaa pois? ja siellä puolella jatkaa työskentelyä). olisko ideoita?
     
  2. kako

    kako Projekti nimeltä 5900

    Vs: Gl 250 remontti

    Kirjottelin samaa kysymystä jo eri osastolla (aivan väärällä...enskertalainen kun oon) ja sai vastauksen että.. "ketjukotelo pois".. joten talliin taas jatkaan puuhastelua.
     
  3. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    Vs: Gl 250 remontti

    niin ketjulootahan pitää aukaista että saa aukaistua tuon alahammasrattaan pultin ja saa rattaan pois ja sitten "kylmän" puoli kans akselista auki jne
     
  4. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: Gl 250 remontti

    Missäpäin teet tätä projektia?
     
  5. kako

    kako Projekti nimeltä 5900

    Vs: Gl 250 remontti

    Kiitti vinkeistä mutta olipahan kova homma kun "kylmäpään" (vasen) laakeri istu akselilla niin kovaan että täyty halkasta sen esteenä oleva tukilaippa rälläkällä jotta sai akselin ulos jonka jälkeen ulosvetäjällä penkissä...lähtihän se siitä. Sottasta hommaa kun pääs öljyä valuun pohjakopteloon ja sen tippuminen ei meinannu lakata ollenkaan.

    Ps. jos laittais tälle sivulle kuvan niin täytyskö olla joku "kuvapankki" johonka linkki??? kun ei ilmeisesti vaan voi liittää kuvaa??
    Kysyy epätietoinen etelähämeestä!
     
  6. kako

    kako Projekti nimeltä 5900

    Vs: Gl 250 remontti

    Sysihämeen Toijalassahan tämä ihme tapahtuu...(kysyjälle joka kyseli paikkakuntaa)
     
  7. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Gl 250 remontti

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=10728.0<<-- tuolta löytyy ohjeita kuvan lataamiseen ;)
     

Suosittele tätä sivua