Gopro kamerateline reppuun

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä joutzi, 9/10/12.

  1. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Olis tarkoitus tässä viikonlopun aikana rakennella vähän tähän tyyliin telinettä goprolle.

    [​IMG]

    Onko väki rakennellu ite tuollaisia. Sillä mie vain, että mie en takois päätäni sitte ite seinään ja ostais turhaan jos ootte jo todennu, että se ei vain toimi. Millasia materiaaleja kannattais miettiä?

    Rakenteluun aion ottaa vähän tuolta mallia, mutta miten mie saisin tuosta vähän enemmän semmosen liikuteltavan. Voisin vaikka säätää kuvaanko oikean vai vasemman olan yli.
     
  2. axminister

    axminister Active Member

    Vs: Gopro kamerateline reppuun

    Ite olen kans joskus miettiny tuollaisen telineen tekoa. Välttämättä tuo paalu ei tarvitse olla noin järeää tekoa.
    Luultavasti voisi käyttää vaikka vanhaa lasketteusauvaa. Sitä olen vaan miettinyt, että osuuko tuo paalu sitten kypärään?
    Tulee vaan sitten ikäviä tärähdyksiä kuvaan.
    Sellasen, jossa sitä paalua voi siirrelllä keskeltä vaikka olkapäätä kohti voisi toteuttaa siten,
    että tuo esimerkin T-mallinen tuli korvataan suorakulmaisella telineellä ja paalun kiinnitystä vaan siirtää ylä- ja alapäästä tarpeen mukaan.

    Tuollainen viritelmä:
    [​IMG]

    Ite oon tehny sellasen "Swivel" telineen kypärään, jossa kamera pyörii vapaasti pään ympärillä.
    Tuossa on linkkin kapistuksen toiminnasta: http://youtu.be/ujLgKQDuLUI

    -Mikko
     

Suosittele tätä sivua