GPS jälki -> Google maps

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Sami_R, 21/3/11.

  1. Sami_R

    Sami_R Member

    Elikkäs, minulla olisi päivän mittaiselta kelkkareissulta GPS jälki tallennettuna RaceChronolla. Miten saan sen näkyviin Google mapsin kartalla KOKONAISENA. Saan kyllä tuotua jäljen kartalle, mutta se tulee näkyviin pieninä pätkinä. Koko reittiä ei siis saa näkyviin kerralla yhdellä sivulla. Auttaisko jos tuon datan pyöräyttäis GPS Baalelin kautta jotenkin? Yritin jo oma-aloitteisesti tuota Baabeli hommaa, mutta huonompaan suuntaan vain meni. Muunsin .gpx tiedoston .kml muotoon, mutta siitä tuli ihan järkyttävän suuri, eikä Google maps suostunut ottamaan sitä vastaan (10MB raja). Asetuksista ei ole kyllä hajuakaan, joten neuvokaa te jotka ootte kuitenkin saaneet homman toimimaan. Miten ja millä asetuksilla ??? Itse olen aika lailla noviisi tässä GPS hommassa. Oli nimittäin eka reissu GPS pohelin taskussa... Että siltä pohjalta ::)
     
  2. maroach

    maroach RMK800 '14

    Vs: GPS jälki -> Google maps

    Ei taida GoogleMapsiin saada mitenkään kokonaisena. Kokeile jotain muuta palvelua, kuten esim. http://www.everytrail.com.


    PS. RaceChronolla tehty jälki kannattaa suodattaa GPSBabelilla, koska RaceChronolla on taipumus tallentaa aivan liikaa pisteitä esimerkiksi pitkillä suorilla. Seuraava komento suodattaa kelkkareitti.gpx nimisen jäljen 5m virhemarginaalilla ja tallentaa sen uudelle nimelle (kelkkareitti-5m.gpx).

    Code:
    gpsbabel -t -i gpx -f kelkkareitti.gpx -x simplify,error=0.005K -o gpx -F kelkkareitti-5m.gpx
     
  3. Sami_R

    Sami_R Member

    Vs: GPS jälki -> Google maps


    Kiitti, everytrail on just se mitä kaipasin :D
     
  4. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Vs: GPS jälki -> Google maps

    MÄÄÄÄÄÄÄ oon käyttäny sports tracker ohjelmaa sillä oon saanu tallennettua tiedot voi lukea googlessa earthissa ja oon myös laittanu reitit suosikkeihin navigaattoriin .
     

Suosittele tätä sivua