Hankasalmi - Mikkeli -Hankasalmi

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Apero, 9/10/11.

  1. Apero

    Apero Well-Known Member

    Onko Hankasalmelta pääsyä Mikkeliin, esim. Kangasniemi-Haukivuori reitin kautta? Tai Hankasalmi-Pieksämäki-Juva akselin kautta?

    Jos ko. alueilla kelkkailevat virallisesta tilanteesta, niin voisi aloittaa talven retkien hahmoittelun. Kaikki variaatiot huomioidaan, koska sitten voi miettiä uudestaan missä käy, jos ketunlenkkiä tulee liikaa...

    Olen lukenut että Hankasalmelta pääsee Pieksämäelle ja tai Kangasniemelle ja tai Haukivuorelle, sekä sen että Mikkelistä pääsee Juvalle-> Virtasalmelle, mutta puuttuuko mm. näiden reittien välistä viralliset pätkät, jotta koko reitin pääsisi ajamaan luvitetuilla urilla?
     
  2. Evesco

    Evesco Well-Known Member

    Vs: Hankasalmi - Mikkeli -Hankasalmi

    Jaripekasta kulkee parikin hyvää reittiä pieksämäkeen. Pieksämäeltä pääsee helposti varkauteen, joroisiin ja sieltä varmasti myös juvalle.

    Kangasniemen suuntaan menee myös reitti. Pieksämäeltä eteläänpäin olen ajanut montolaan asti.

    Pieksämäen seudulla on se ongelma, että virallisia kartallisia reitteijä ei ole. Itse koitan tulevana talvena kahlata mahdollisimman pitkälle monia reittejä ja tulla samoja jälkiä takaisin niin on kartalla missä on. Puhelimen navilla pääsee helposti myös jäljittämään missä liikkuu.
     
  3. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Hankasalmi - Mikkeli -Hankasalmi

    Kiitos tiedosta. Tuntuu, etta varkauden tai joroisten kautta on ainoa reitti, se taas tekee turhan pitkan lenkin paivaressuksi.
     

Suosittele tätä sivua