joo. ihan hyvä sarja, mutta kun tullut jo kaks kertaa aiemmin katottua sarja läpi ni muistaa sen jo melkein ulkoa ;D
Ite taas oon täysin eri mieltä. SG-1 oli nimenomaan parhaillaan kahdella viimeisellä kaudella, erityisesti 10:llä. RDA:n lähtö teki vain kuviot mielenkiintosemmiksi. SG-1 Ark of Truth leffa oli myös helvetin hyvä, Continuum taas ei vakuuttanut ollenkaan... Atlantis oli taas kahdella ensimmäisellä kaudella rautaa mutta siitä lähti sitten alamäki ja uudet onki jo täyttä paskaa jota ei kehtaa kattoa kun ainoastaan jos ei kertakaikkiaan parempaa ole tarjolla. Kannattee muuten tsekata sellainen sarja kuin Life, siinä pääosissa BoB:stakin tuttu Damian Lewis. Scifin ystäville on sitten Eureka Ydinlaskeumatunnelmisssa sitten Jericho, lähtee käyntiin vähän kangerrellen mutta äkkiä paranee ja tulee laadukasta tavaraa.
-CSI Miami -Big Shots (naisten miehet, tullu varetettua kaikki jaksot) -Sopranos (tullu varetettua kaikki jaksot, ehkä maailman paras sarja) -Täydelliset Naiset -Madventures (tullu varetettua kaikki jaksot) -24 (tullu varetettua kaikki tuotantokaudet) -Prison Break (tullu varetettua kaikki jaksot) -Las Vegas (tullu varetettua kaikki jaksot) -Simpsonit En suosittele katsomaan 24:sen koko tuotanto kautta yhteen putkeen, alkaa nimittäin Jack Baueria olla jo HIVENEN liikaa :
Twin Peaks Lapinlahden Linnut Metsolat Band of Brothers Lost Murha mielessä Sopranos (en oo jaksoakaan vielä ehtiny katsomaan, mutta uskon että pidän : ;D) Tuossa äkkiseltään mitä tuli mieleen e: ja tietysti maalaiskomediat kaikki!
Mjoo! Kävin Oulussa kattomassa Mooseksen perinnön kesäteatterissa, abt kaikki tv-sarjan näyttelijät mukana. Se Piiparisen näyttelijä on kyllä huippu!
13,00EUR (sis. ALV 22.0%) LAPINLAHDEN LINNUT JULKISESSA PALVELUKSESSA: YLEN ESIINTYMISET v. 1985 - 2006 Seitsemän kuolemansyntiä 1988 extroineen (levyt 1 ja 2) Maailman kahdeksan ihmettä 1990 extroineen (levyt 3 ja 4) Kuudesti laukeava 1992 (levy 5) Muuttuuko ihminen 2006 (levy 6) Lintubongailuja 1985 - 1993 (levy 7) Lintuinfluenssa vol. 2 (levy 8 ) Kesto: 14 h 53 min + cd (57 min 34 sek) (norm. hinta 58,00 euroa) Melkeinpä suosittelisin tuota yllä olevaa, löytyy yleshopista (www.yle.fi/yleshop). Itse tilasin viime talvena ja katsoin parilla istumalla koko setin läpi. Melkosen huikeeta tavaraa, ja mihin hintaan!!!! Sentään pala kotimaista TV-historiaa. Lisättäköön viihdekirjoon myös Fawlty Towers eli Pitkän Jussin majatalo, on melko kovaa settiä tuokin.
Big brother Prison break Salkkarit Simpsonit Jopet show Myytinmurtajat Fifth gear ja Top gear vaikka jaa öö sitte Serranon perhe tietenki :
Tulee kans seurattua ainakin puolella silimällä ja uskomatonta ku ammattikokit ottaa spgettia roskiksesta
Lost -täysin käsittämätön sarja, mutta silti niin pirun koukuttava, että kaikki jaksot pakko katsoa ja ostaakkin. Prison Break -eka kausi oli helvetin hyvä, mutta huononemaan päin on kovastikkin, silti kuitenkin edelleen hyvä.. Heroes -en ois ikinä uskonu, että voisin pitää heroesin kaltaisesta sarjasta, mutta niin vaan pääs käymään.. Top Gear -parasta viihdettä mitä näköratiosta on koskaan ulos lykätty. Clarcksonin huumori on erittäin hyvää ja myös autot ovat luonnollisesti lähellä sydäntä. South Park -paha edes kuvailla mitenkään ko. sarjaa.. ;D Simpsonit -Homer on äijjien esikuva ja huippua huumoria muutenkin.. The skins -on melkoisen härö sarja.. varmaan aika paljon muitakin, mutta noita tulee eritoten töllättyä aina, kun on aikaa..
Pitäskö se itekki listata tähän sit niitä suosikkisarjoja. Battlestar Galactica The Unit Los Serrano Eureka Top Gear Prison Break Lost 24 Life Sanctuary Ja vanhempia klassikoita mitä tullu nyt katottua: Hercules Xena Sledge Hammer! JAG Band of Brothers BoB faneille muuten tiedoksi jos ette vielä tienneet että kohtapuoliin pitäisi tulla vastaavanlainen minisarja mutta tyyneltämereltä nimeltään The Pacific. 2009 kesällä kait tulee...