Ikä - - - - Tulos nollattu. Laitathan ikäsi!?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Vilho, 8/1/06.

?

Ikäsi?

  1. alle 15

    56 vote(s)
    3.4%
  2. 15-20

    490 vote(s)
    30.2%
  3. 20-25

    344 vote(s)
    21.2%
  4. 25-30

    321 vote(s)
    19.8%
  5. 30-35

    223 vote(s)
    13.7%
  6. 35-40

    92 vote(s)
    5.7%
  7. 40-45

    51 vote(s)
    3.1%
  8. 45-50

    32 vote(s)
    2.0%
  9. 50-55

    9 vote(s)
    0.6%
  10. 55-60

    1 vote(s)
    0.1%
  11. Veteraani

    6 vote(s)
    0.4%
  1. Elisa

    Elisa Administrator

    Re: Ikä

    Täytyy vaan ihmetellä sitä, että monet kuitenkin jaksaa väittää kelkkojaan ym. omiksi, tuskin kukaan olettaa, että alaikäisellä niin hirveästi tuota omaisuutta löytyy joten on luonnollista, että vanhemmat sponsoroi? Ja tuommoset pappa betalar -piikittelyt just tällaisistä tapauksista yleensä tuntuvat alkaneen..

    Minä ainakin rehellisesti voin tunnustaa, että kelkka ja vakuutus ja kelkkaan tarpeelliset vaihdettavat osat maksetaan iskän lompakosta, bensat lähes aina omasta ja ajovarusteet myös.

    Eipä muuta. Anteeksi off topic  :)
     
  2. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Re: Ikä

    Jeps! Kuin myös voin tunnustaa saman, tosin iskä ostaa kyllä välillä bensat ja sattu se varusteetkin maksamaan. Kelkkaan tulevat hilppeet ostan kyllä ite melkeen kaikki. Jotkut saattaa kehua, että voi kun SINULLA on hieno kelkka ja sitten tulee vaan sellanen päähänpinttymä, että se kelkka on sinun kun sinä sillä pääasiassa ajat. Tuskin ketään tuo haittaa.
    Toisaalta kyllähän sellasiakin pilkunnussijoita löytyy. Tosin kyllähän kaikki tietää että ei kukaan pentu pysty mitään esim. 8 tonnin kelkkaa ite ostamaan...
    "Ihann hieno kelkka sulla" - "Ei se oo mun kun isi sen osti" ;D
     
  3. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Re: Ikä

    hei "juniorit"..
    Tässä maassa on olemassa melko syvällä sellanen asia, kuin kateus. Sama se kenen rahoilla ajaa, kunhan ajaa oikealla asenteella :) Mua ei itseä kiinnosta pätkän vertaa, millä harrastuksensa rahoittaa ja veikkaampa ettei kovin montaa muutakaan.

    Isin rahoilla sitä on itekki aloiteltu ja niin on MONI muukin, vaikka helposti "vanhana" piikitelläänkin.
     
  4. homppa

    homppa Lynx Rave Re 600 E-Tec vm.09

    Re: Ikä

    Kesäkuussa laulellaan kolmekymppistä ;)
     
  5. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Re: Ikä


    joo, ja se kateus ajaa kiimankin edelle, ainankin täällä savossa ;)
     
  6. Leppis

    Leppis Entinen retkikelkkailija

    Re: Ikä

    Papan ikä retkahti tänään kerrasta 63 v:ksi ja parin viikon päästä painetaan konttoorin ovi takana kiinni! ;D
    Eipä tuolla taulukossa muita varttuneita näy olevankaan!
    Mutta mitäpä sitä tekis eläkeaikana? Ajelisko kelkalla vai lukisko romaania! ??? ;D
     
  7. Dirty Harry

    Dirty Harry Lynx Sport XR

    Re: Ikä

    Ikää löytyy 17V ;D
     
  8. Masai

    Masai Well-Known Member

    Re: Ikä

    Niin, ja kukas ne sakot maksaa :)
     
  9. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Re: Ikä

    Sama se on kuka sen harrastusen maksaa sehän on vaan hiton hyvä kun nuoretkin pääsevät kelkkailua harrastamaan.Jos vanhemmat maksaa kelkkailu harrastuksen niin sehän on ihan mahtava juttu ei siitä kenenkään kannata olla kateellinen ei ainakaan meidän vähän vanhempien työssäkäyvien ihmisten.Kelkkailu on siitä hyvä harrastus kun sitä voi harrastaa niin nuoret kuin vanhemmatkin ihmiset.Kyllä me kaikki sinne reitille mahdutaan.Anteeksi offtopik en höpise enään turhia tähän keskusteluun. :-X
     
  10. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Ikä

    (Ekaa kertaa nostin karmaa offtopikista :) )
     
  11. Nastamatto

    Nastamatto Guest

    Re: Ikä

    Mitä helvatun sakot ;D ;D Eihän me, koskaan ajeta ylinopeutta ::), paitsi ne jotka eivät pidä kilpiä paikallaan.
     
  12. Erä-Jorma

    Erä-Jorma Well-Known Member

    Re: Ikä

    Hemmo tuon tiivisti aika hyvin, monella meistä ei olisi varaa aloittaa kelkkailua alta kolmenkympin jos pitäis kaikki ostaa itse (kunnolliset ja toimivat). Sponsoroivat vanhemmat muitakin harrastuksia esim. jääkiekkoa, joka on lähes yhtä kallista ku kelkkailu, eikä kukaan piikittele kaukalolla että sulla on isin ostamat varusteet kun kaikki tietävät että ne on isin ostamat
     
  13. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Re: Ikä

    Niin,eikös kelkkailu ole harrastus muiden joukossa..ja yleensähän vanhemmat tosiaan sponssaavat jälkikasvunsa harrastuksia
     
  14. Battery

    Battery Arctic Cat ZR600 Efi CC -02

    Re: Ikä

    voi helevettiläine..... tulis jo se helmikuun 18... ni vois sen T kortin :D eli siis 14 oon :)
     
  15. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Re: Ikä

    vuosimallia 1978..mitä se nyt nopeesti laskettuna tekee 28 ::)
     
  16. Make76

    Make76 Khaos 146, 5900, SnoScoot 200

    Re: Ikä

    29v
     
  17. matti.l

    matti.l Well-Known Member

    Re: Ikä

    mulla olis 38 v ja pojalla olis 13 vee ja kelkkaillu sekin monta vuotta.

    ja älkä surko etelän huonoo lumitilannetta ,koska kohta pääsee pellolle vetää ;D vesirossii
     
  18. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    Re: Ikä

    22.v. ikää on tullut. tulis äkkiä kolme lisää niin pääsisin koulusta töihin ja sitä kautta kierten kaartaen harrastamaan. :D

    Minä ainakin henkilökohtaisesti olen iloinen, että on perhe mukana lapsen harrastuksissa, oli se sitten vaikka moottorikelkkailu. Meidän perheessä ei ollut kovin myötämielinen suhtautuminen harrastukseen kun sekosin näihin ihan täysin josain 15 ikävuoden paikkeilla.
    Sen kyllä ymmärtääkin. Eihän tämä ole halvin eikä turvallisin harrastemuoto. Aina voi junnulle sattua jotain.

    toisaalta nyt toissa kesänä sekosin uudestaan ja aloin hyppäämään laskuvarjolla. että ei se varmaan helpottanut! ekalla hypyllä meinasi sattua juha leukaan , mutta kaikki selvisi säikähdyksellä. tilastot viittasivat että olisi pitänyt sattua, mutta eihän me..  ;D

    EDIT: tulee taas joka viestin näitä edittejä, mutta hoksasimpas vain etä näytti karanneen taas juttu käsistä. lopussa ei ollu mitään hajua mistä koko aihe oli. sori.:)
     
  19. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Re: Ikä

    28 v
     
  20. ezco

    ezco Lynx Enduro 500 SP -02

    Re: Ikä

    Itselleni on ikää kertynyt 24v.
     

Suosittele tätä sivua