iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Froidir

    Froidir RE 850

    Vs: iq 600rr

    Apuva!

    Ekaa kertaa irrotan ketkukoteloa RR:stä. Vetarin stefa muussina ja se täytyis vaihtaa. Ketjukotelo ei kuitenkaan lähde irti, vaikuttaa et ottaa kiinni juuri vetarin kohdalta. Itse vetari liikkuu, mut kotelo ei vaan lähde irti, eikä uskalla lujaa vääntääkää. Lähteekö vetari pois ilman ketjukotelon irrotusta jos avaa toisen pään ja löysää maton/irrottaa alustan?? Sitten pääsis varmaan telatunnelin puolelta avittaan kotelon pois... Muita neuvoja?
     
  2. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    ootko hoksannu että telatunnelin puolellaki on yks pultti? Itellä kans oli sama homma ku en eka kerralla huomannu sitä pulttia
     
  3. Hampuus1

    Hampuus1 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mahtaako tulla näille lumille enään WP. Mitä käsittänyt niin aika pitkä on toimitusaika..
    Vai ensi talven lumilleko suosiolla tähtäät..
     
  4. Froidir

    Froidir RE 850

    Vs: iq 600rr

    Kiitti vinkistä... ;D
    Tarviko alustaa ottaa pois, jotta saa kopan irti??
     
  5. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    ei tarvi. Vähän ahas paikka mutta tais lähtä ilman alustan irrottamista.
     
  6. maukebsp

    maukebsp Lynx R 8

    Vs: iq 600rr

    Homma menny eteenpäin oli kaasarit ultraäänipesussa nii johan helpotti. MUTTA !! 420 suuttimilla ja neula toiseks ylimmässä kolossa, tyhjäreistä ei mulla tietoa mutmut alhaalta paksulla keskellä jenkaa ylhäällä rykii. seokset 1,5 auki. vaihdattaisin mielellään 410 suuttimet tai jos ois oma nii kokeilisin 400 ja neulaa ylemmäs pykälällä. onko kukaan ajanu 400 suuttimilla?? luulis ettei se niillä mee vielä laihikselle jos lämpötilat pysyy korkeintaan -10`C ja matkakohteena on ruotsi?
     
  7. Froidir

    Froidir RE 850

    Vs: iq 600rr

    Läpivetävät pyörät paikallaan, niin olikin helpompi, kun otti suosiolla alustan pois.
     
  8. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: iq 600rr

    Huomenissa perillä, tämä on vähän käytetty yksilö siksi löytyi heti ;D
    Tuossa ajokuva keulasta, tuolla korkeudella se nyt on ns. kun rullaa eli kun ei jarruta tai kiihdytäkkään. . .

    [​IMG]

    Ja tässä ilmassa

    [​IMG]
     
  9. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: iq 600rr

    Onko nää niitä maahantuojan hommaamia yli-yli-yli...vuotisia pelejä joita mainostettiin kohtuu edukkaasti?

    Tukivarret ja teipit paljastaa 2006 malliksi, eli sama, kapiampi keula mitä RR mallissa vrt. 07-> iqr. Olkatapit on 06 mallissa ainakin korkeammat ja itellä ne oli lyhennetty.

    Samoten Ässä-Jussin projektipeli on 2006.
     
  10. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: iq 600rr

    Noo pitise itekki viä iskuttimet huoltoon/simmitykseen/etusten lyhennykseen ko ilmaseks lupas tehä, tai siis ite sitä maksa ni samakaitson 8)
    "Virman piikkiin" ;D
     
  11. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: iq 600rr

    Joo niin on siis toi vm mut brantti on ton maahantuonu 2007/10 ja siint lähtien se on ollu jälleenmyyjän hyllyssä. . .Tiiä sit noista vuosimalleista ku monesti jenkkilänkii sivuja kattelee niin nekii ilmottelee 2007 ja samoilla teipeillä ne o ku tuo meikäläisenkii.
    Siis meinasin et liekö jenkkilässäkii myyty hiukan yliyli vuotisia tms.

    HEH meinas unohtua, mulla on se toinen moottori joka on vm-06 se on punakantinen kone ja tos
    "07" on mustakantinen patti . . .
     
    Jölpeeni tykkää tästä.
  12. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Vs: iq 600rr

    Hyvä että joku tietää näistä.. :) Ite en tiedä muuta kuun sen että se on polaris ja rötää melkosesti. ;D Mulla on virosta tuotu kelkka ja suomessa laitettu kilpiin -08 tai -09. Paljonko sulla oli niitä olkatappeja lyhennetty?
    Mulla on tossa omassa ilmeisesti -06 mallisessa kans se mustakantinen kone.. tiedä näistä. ???
     
  13. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: iq 600rr

    Oisko jollain simmikarttaa tän laitteen takapukkiin ??? Katselin tuoltä noin 95 sivulta sielläkin sitä kyseltiin muttei ainakaan näkyville oltu laitettu. .

    Olisin hyvin kiitollinen pienestä avusta jos saisi jonkun ns. pohjaksi takapukin simmaukselle kun tuosta R-Mallin iskarista ruvetaan pehmittämään paria etupukin wp:lle ;D

    Joku pätsin tai muu hyväksi havaittu simmi ;)

    yv/s.posti tms.

    T, Teemu
     
  14. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: iq 600rr

    Eikös ne vakio simmit RR:ään ja R:ään ollut tuolla mun aiemmassa postissa?
    Kai niistä suuntia saa. :D
     
  15. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: iq 600rr

    Tässä
     
  16. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: iq 600rr

    Joo saa kyllä mutta kun näillä monella on jotain hipo juttuja värkätty viel tuolt RR simmistä varsinkin siihen "pintaan" Toi WP mikä tuli on nimittäin niin herkän tuntuinen pinnasta ja sit tosi progressiivisen läheltä pohjaa et . . .sille kaveriksi se takapukki
     
  17. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: iq 600rr

    Ne on noi simmit huippusalaista perintötietoa... :D:D

    Ei tunnu oikeen olevan jaossa. Mutta jos jostain saat hyvät niin kerro toki meillekkin. ;)
     
  18. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Laitetaanpa tännekkin... Minkä kokonen kierre alarattaan pultissa? Räjäytyskuvien mukaan pitäs RR:ssä ja R:ssä olla samanlainen pultti, mut eipä ollukkaan. R:ssä Ohuempi ja karkeammalla kierteellä.
    Tosin tuli mulle aikoinaan pro X2:eenkin uus akseli paksummalla pultilla, vaikka edellinen oli ohuella. Oisko ärärrissäki kahta erikokosta pulttia...?
     
  19. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: iq 600rr

    Hämmennetään vielä RR topikkia

    2006 iq näyttäs tulleen mustakantisella motilla, se puna-sininen 2005 malli tais olla punasella kannella.

    Ässä, olkatapit oli lyhennetty samaan mittaan mitä RR ja 07 IQR mallissa.

    2006
    [​IMG]

    2007
    [​IMG]

    Kuvissa näkyy myös ero olkatapeissa.
     
  20. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: iq 600rr

    joo en tiä mut mullaki on konstilla tahi toisella noi olkatapit lyhyet tai lyhennetyt ja alatukivarsissa on vakaajan se kolo. . .tukivarret kuiten punaset. . .tarkemmin katsottuna voivat olla maalatut koska kolhuista tulee mustaa pohjalta.

    Tosta ed.hyppykuvasta näkee molemmat "epäkohdat" takapukin iskarikin oli mulla näköjään mallia RR. . . ;D

    Edit:
    Just huomasin et -09 RR:ssähän on se vakain nivelpäillä oleva. Mun kekkulin tukivarsiin on "laitettu" samanlaiset kolot kuin esim. 07-08 RE Lynxeissä tukivarsissa on tiiä mitä vakajaa siinä on kaavailtu käytettävän. Mittään niis poteroissa ei ole ollut ku maalitakin on virheettömät :)
     

Suosittele tätä sivua