iskareiden (HPG) huollon tarve?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä napero3000, 13/2/07.

  1. napero3000

    napero3000 Commander ltd 900 -20

    Valmistajat ilmoittavat huoltoväliksi kuka mitäkin, mutta mikä on todellinen tarve normaalissa reippaassa reittiajossa?

    Lähinnä kiinnostaisi HPG, sellaiset kun olisi tyrkyllä.
     
  2. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Reippaassa patikon hakkuussa tiukaksi säädetyillä iskareilla saa pumput notkistumaan reilusti alle tonnin, mutta 1500 voi olla sopiva arvo, paitsi jos iskari alkaa tuntua löysältä ennen sitä, niin huoltoon.
     
  3. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Normaalissa reippaassa reittiajossa on HPG:n iskarit kestäny sen yhden talven mulla, eli noin 2500km.
    Eli siis sellaset missä on vakio simmit. Tai ollu. En minä tiiä, mitä ne on ollu. Käytetyillä kelkoilla ajanu. Onko niitä simmattu vai ei ;D ;D
     
  4. lynss

    lynss Well-Known Member

    Juu kylläpä ne alta tonnin jo kuralle menee ainaski ilman lisäsäiliötä olevat..suksien iskareilla nyt ajaa varmaa huoltamatta 2-3 kertaa sen mitä alustan pumpuilla
     
  5. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Joo, tuo jäi mainitsematta.. Suksien iskarit kestää mullakin vähintään tuplat..
     
  6. Plampi

    Plampi Xterrain 850 RE 3700 + Adventure 600SDi + Lynx 650

    Ensimmäinen huolto viimeistään n. 500km kohdalla. Seuraava n. 2000 - 2500km kohdalla ja sen jälkeen 2000 - 3000 km välein "tuntumasta" riippuen. Nämä siis alustan osalta.
     
  7. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Samaa mieltä, ite ajoin600 ensin ja sitten 2800 ja nyt huoltoon ja ei vieläkään olleet ihan loppu. Tiukemmaksi simmatut iskarit minun mielestä kestää paremmin kuin liian löysät säädöt.
     

Suosittele tätä sivua