iskari asiaa

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä kestotesti, 17/1/12.

  1. kestotesti

    kestotesti Well-Known Member

    Vaihtoehtoja alkuperäisille iskareille..

    Eli mitä muita merkkejä suosittelette esim. Brp xp/rex runkoisiin kuin alkuperäisiä?
    Niin ja onko hinta millään merkillä samaa tasoa tai edullisempi? Tuntuu marmoritiskillä olevan 500-1000e pari hinnat.

    Esim nyt kiikarissa olisi perus huollettava lisäsäiliötön suksen iskari mukavaan ajoon ei kisoihin tai mahottomaan patikon hakkaamiseen.

    Nimim. Onko alkup. Paras vaihtoehto hinta/laatu?
     
  2. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Vs: iskari asiaa

    Noo miten olis perus IFP Foxit, GT moottorista.
    Kai niitä saa skiiton holkeilla eikä hinta älytön.
     
  3. rukan weerala

    rukan weerala AC XF 1100 SP Ltd vm- 12

    Vs: iskari asiaa

    muakin kiinnostai virkeä keskustelu "parhaista" iskareista. Vaikka esim. itse oon tykännyt nuista Fox Flow - pumpuista niin käyhän se mielessä että miten hyvästä saa parhaan ;) Tarkoittaa tässä nyt telaston iskunvaimennusta, että mikä iskaripari -- etupukki/takaiskari ois reippaaseen retkiajoon paras. Mulla ainakin tuo keula nuilla Fox Flow 2silla toimii niin hyvin että en osaa kaivata parempaa. Helpottaako kommentointia jos jätetään Öhlinssit pois -- hintakatto nääs on jotain 1500 euroa ;)
     
  4. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Vs: iskari asiaa

    Iskareista en muuta tiiä kun että sellaset on hyvä olla, mutta tarkotat varmaan Fox Float -iskareita. Flow taitaa olla enemmänki semmosta tajunnan virtaa ;D
     
  5. rukan weerala

    rukan weerala AC XF 1100 SP Ltd vm- 12

    Vs: iskari asiaa

    se on tää peerjjaanntai ku vie ajatukset jo ihan sakesi ;D ;D ;D no tais työ haitata tätä jaloa harrastusta kun tutkailin juuri tätä sivua ja asiaa niin meni ihan työ ja harrastus nätisti yhteen http://www.flowmeon.fi/ :D
     

Suosittele tätä sivua