Istuimen korotussarja Rex Lyneen

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä atm, 2/11/14.

  1. atm

    atm lynx rs

    Onko kelkkakansalla kokemusta kyseisestä tuotteesta?

    http://www.koneliike.fi/product_info.php?cPath=667_707&products_id=27259

    Kuinka napakkaa tavaraa on tuo korotus? Tuleeko koko päällinen uus, vai miten asennus toteutetaan?

    Testiin otetaan vastaan, jos löytyy ylimääräsenä hyllystä, mutta ei tuohon hintaan...
     
  2. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: Istuimen korotussarja Rex Lyneen

    Omaani asentelin tollasen keväällä, joten kunnon kokemusta ajosta ei vielä ole. Mitä nyt 4 kilsaa rälläsin mökillä pari viikkoa sitte :D Paketissa tulee uus nahka penkkiin + korotuspehmuste jossa liimapinta toisella puolella. Kovuudeltaan aikalailla samaa luokkaa vakio penkin kans.

    Niin ja tuohon kuvaan sellanen ero että se mulle myydyssä nahka oli ainaki tuosta takaosa kyhmyn päältä valkea.
     
  3. habahaba

    habahaba Well-Known Member

    Vs: Istuimen korotussarja Rex Lyneen

    Parin sentin korotuksen voi tehdä itse hyvin helposti käyttäen alkuperäistä penkinpäällistä. Yleensä kelkkojen penkinpäällisissä on reilusti kiinnitys varaa penkin runkoon(niiteillä kiinni), lisäksi keinonahka vielä venyy lämmittämällä tarvittaessa, joten foamiin voi huoletta tehdä muutaman sentin korotuksen. Kustannus itse tehtynä murto-osa valmiin setin hinnasta.
    Etolasta esim. saa vaimennusmattoa eri paksuuksina, jossa liimapinta toisella puolella, tätä on helppo muokata haluamakseen.
     

Suosittele tätä sivua