jaguar,f6,cf8 testaamassa ilecat,aake ja k-jooseppi

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä mopedi, 9/2/07.

  1. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    täytynee sanoa että tää uus f ei antanu sillee mitään uutta.hyvinpaljon ns "vanhan" f tyylinen  muutako vasurin etusormeen paino tuulilasi ku tanko oli etu asennossa,minun mielipide että aika turha koko tangon säätö,tai voidaanko sanoa tangon säädöstä ku kyseessä on korokepalan eteen taas säätö.mieluummin koko ohjaus akselin säätö kiitos. alustan säädöt oli tehtaan jäliltä vissiin eli aivan PYLLYKÄSTÄ puski pirusti.ja sitten cf8   ruutia oli motissa mutta ei pysty sanoon eroa 7 ku viim talvena testin 6cf.. pitoa/vetoa pelissä oli eri malliin mitä f6  nooh sanotaan että cf ei ainakaan ole mun käyttöön soveltuva/toistaseksi ;) voimaa on kyllä ja kevyt peli päästää .mulle vaan vähä vastusti tuo ajoasento ???  johtunee näistä koipeliineista..(187cm )  ei oikeen seisaaltaan eikä istultaankaan... noh miehelle jolla on mittasuhteet kohallaan sopii varmaan ku nuppi tapin jatkoksi ;D  sitten jaguar  voi LEMPO että olikin POSITIIVINEN kokemus,eihän se tykki oo mutta crossirataakin sillä tuli kierrettyä ja ei voinu kyllä uskoa miten kevyt se oli käyttää :)  suurella mielenkiinnolla ootan jagen turbo mallia :)
     
  2. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    poijjaat lissäilee kommenttinsa kuhan ossaavat aukasta kompuutterin ;D
     
  3. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ne on joko niin täpinöissään tai järkyttyneitä että ei voi ei kykene, liian hapokasta :)
     
  4. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    no olihan se hienoa ajaa cf8 se olisi minun valinta ehdottomasti. jaguaari .......no olihan se kevyen oloinen mutta se moottori mihin se oli jäänyt, ei ole nelari minun peli vaikka tota ikääkin on jo karttunut. ja f6 oli ihan saman tuntuinen kuin vanhempikin malli. niin ja noi alustan säädöt oli kyllä kaikissa hieman pielessä. mut hieno päivä ja makkara /kahvi oli hyvää. ::)
     
  5. AAKE

    AAKE F8-09 F 6 -06

    Ei se ole minunkaan värkki tuo crossfire ja f6 oli minusta menny takapakkia,ku vertaa 2006 malliin,ja jaguar oli kyllä lepposa vehe.
     
  6. powertrippin

    powertrippin ZR 500 vm. 2001

    Oliko tämä testisessio Levillä? Tuli nimittäin tuollainen kolmikko nähtyä eilen. Jaguar ja cf8 oli parkissa tuikun pihalla ja pian tuli f6 vastaan, painoi kovalla vauhdilla kohti tuikkua.
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ylivieskassa.
     
  8. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    olispa ollut toi testi levillä vaikka viikonpäivät ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua