Jatkaminen 307 -> 365

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Deippa, 11/3/11.

  1. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Jäykällä jatkolla näitä (pätkä 307 -> 365 pitkäksi) on tehty useampiakin foorumin googlaamisen perusteella, mutta onkos kukaan koskaan missään kuullut edes huhuja kokeilusta joustoperällä tehdystä?

    Täällä http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=42908 aikoinaan jo jappastiin asiasta ja minen vieläkään usko ;)


    Niin ja se syy miksi tämä asia minua aina silloin tällöin vaivaa: minulla on nyt 307 jatkettuna 345 jäykillä jatkoilla eli jatkettua on kokeiltu. JA löytyis myös tuollainen joustava jatkohässäkkä, jonka vois laittaa "vakio"alustaan kiinni, jolloin alustan pituus n. 365:lle sopiva. JA kun tuolla myyntipalstalla aina sillon tällön olis kohtuuhintaisia 365 pitkiä mattoja kaupan.

    Käyttö on nykyään kaukana crossiradoista ja enduroreiteistä (johon tuossa reimonddi viittas). Umpisella puitten kuskausta yms ajelua ja muutaman kerran talvessa reitillä lätkytystä safarin omaisesti. Eli umpisessa olis mukavempi pysyä pitempään pinnalla.

    Kiinnostas myös tietää mihin alustan toimimiseen Teo viittaa?

    Unohanko taas tän pariksi vuodeksi? Tosin kokeilukaan ei maksais ku tuon telan hinnan ja vaivan. ja jos ei toimisikaan, niin voishan sitä nykyistä telastoa siirtää...
     
  2. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Jatkaminen 307 -> 365

    Mulla on tuo Yamahan monoalusta jatkettu jäykällä jatkolla 307---365. Hyvin kesti ainakin
    lapin reissun, jossa paukutin reittiä välillä rankastikin Skipaduippamiehen kans. Ja koska
    sen ainoa tavoite oli osoittaa Yamahamiesten hitaus, oli vauhti myös kovaa. Vaan eipä jääty jälkeen..

    Mutta siis asiaan; kyllä on ainakin mulla osoittautunu toimivaksi BF jatkot ja pukit on ihan vakiopaikoilla.
     
  3. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Jatkaminen 307 -> 365

    Mullakin on SRX jatkettu 365 pitkäksi ja pelannut jo monta vuotta.
    Hintaakaan ei tullut montaa euroa kun 6x70mm latasta tehin jatkot ;D

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua