Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä hakajaakkoxrs, 15/3/10.

  1. hakajaakkoxrs

    hakajaakkoxrs skidoo 600 xr-s

    Alkaa olee noi hanget niin korkiat että ois kelkan jatkaminen mielessä..

    Elikkäs kelkkana on -07 xrs 600sdi, sellasia kysymyksiä että mikähän matto tohon menee, pitääkö vetopyöriä vaihella, välitykset ? että joutuuko rattaita vaihtelee ketjukoppaa. Ja sit noista matoista ei oo mittää hajua että mikä se kestäis ja millä jaolla, ajatukset ois 44mm
     
  2. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

  3. Arsi

    Arsi Well-Known Member

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Itselläni on kans '07 X-RS ja ajatuksena on ollut laittaa 44mm pätkämatto. Kuulemma vetopyörät pitää/kannattaa vaihtaa 44mm maton kanssa 8-piikkisiin läpivetäviin eli samat mitä 440X:ssä. Läpivetäväthän tässä on jo vakiona niin liukukiskon päitä ei liene tarvetta modailla siinä pelossa, että vetopyörä ja liukukiskon nokka kävis toisiinsa kiinni. Ellei sitten halua laittaa niitä rullia, jotka estää liukukiskon pään pujahtamista maton silmästä läpi. Ylärattaankin voi pienentää, jos mielii vieläkin parempia lähtöjä.

    Tässä itsekin vähän kahden vaiheilla, että laittaako 44mm 307 -matto vai 51mm 345/365 -matto ja jatkot.. ::)

    Mahtuuko 51mm matto 8-piikkisillä läpivetävillä pyörillä ilman telaston kiinnityksen modaamista, jos nastasuojat repii pois?
     
  4. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Mahtuu.. 51 8piikkisillä ilman telaston siirtoa
     
  5. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Niin eikös X-RS:ään mee suoraan 44 matto vetopyöriä vaihtamatta,ottaa vaan piikkisuojat pois??Tällanen käsitys mulla.Mut eihän se haittaa vaiks vetarit vaihtaakin,rivakampia lähtöjä vaan tulee.
     
  6. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    9-piikeillä 2.52 jaolla menee 51 alle.
     
  7. Kynsson

    Kynsson Member

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    No pitääkös 2004 500ss revis alustan kiinnikkeitä liikutella jos jatkaa 365 pitkäksi? minkä kokonen harkko ja vetarit? jako 2.52
     
  8. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Peri aattees sama peli kun mulla eri koneella...ei tarvi liikutella vaan jatkot.. ja jako riippuu minkä maton sinne haluu voi laittaa vaikka 2.86 tais olla uudempi jako..

    Mutta vakio on 2,52..
     
  9. Kynsson

    Kynsson Member

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Minkälaista mattoa sinne kannattais laittaa? joku 40 räpylä meneekö? ja mistä nuita vetareita kannattaa sitten lähtiä ostamaan? ja minkälaiset vetarit.
     
  10. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Kaverilla 345x38x51 8 tai 7 piikisillä vetareilla.. pitoja ainakin aika sairaasti ummellla.. <-- 500SS -04

    Laita osto ilmoitus palstalle joku varmasti tarjoo tai etsit itse...Sillein köysin itsekkin omat Whalbrossin (Projektista sain).. JA läpivetäviä ehdottomasti..
    44 harkko ainakin olis hyvä riippuu matosta siis sen pituudesta.. se menee 9piikkisillä ainakin
    Mutta omassa pitoja ummella kivasti jo 365x38x32 matollla

    Käy kattoo tuo mun rojeksti näät millaisia vetareita lähet hakee..

    Teo lehtimäki myy kanssa ja sitten duell..
     
  11. mölli75

    mölli75 AC XF8000 HC

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    Mulla tulee tämä setuppi 345 matolla.. Välit on 21/43
     
  12. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    Vs: Jatkot SkiibOOn? Eli mitä tarvin?

    menee 57mm vielä nuilla 9piikkisillä
     

Suosittele tätä sivua