Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Rammeri, 30/6/10.

  1. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.

    niin edellyttäen että linja on myös suorassa.
     
  2. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.

    Suattaa olla että tuo kapia laakeri kestää huomattavasti enemmän kiekkoja kuin leviä.mulla on muuten skf tai koyon kirja jossain josta näkee mitat ja kierros kestävyyden
     
  3. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.

    Mitä ite tutkiskelin niitä leveitä laakereita, niin oli max kierrosluku liian pieni.
     
  4. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.



    Mitä minä olen tutkiskellut nuita niin kierrosluku on ollut riittävä,esimerkiksi tuo mikä on tuolla oottelemassa kestää rasvalla 7500 ja öljyllä 9800rpm maksimit. Luulis kait tuon olevan ihan ok?
     
  5. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.

    Kyllähän tuo piisaa. Vois seuraavaan koneeseen harkita tota leveää, josko siitä sais vähän enempi houkuteltua ku nykysestä.
     
  6. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Kampiakselin laakeri (pto wide bearing),tps:n säätö,Big Block juttua lohkoista.



    Katotaan miten käy. :)
     

Suosittele tätä sivua