Katso mihin pysäköit (opettavainen kuva)

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 14/4/06.

  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Haa,

    Näinkin voi käydä... Tapahtui viime viikonloppuna.

    [​IMG]
     
  2. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    itsellä oli lähtiä henki kerran.. menin keväällä rivarin pihaan autolla ja kauhia kiire( muka) , vauhdilla ulos ja ovi kiinni ja autoon menossa.. HUMPS!! lumet katolta ja ite auton oven välissä.. onneksi olin sen verta läski etten litistiny kunnolla. autossaki kait puoli kuutiota lunta :eek:

    noi on pahoja..
     
  3. M.H.

    M.H. 800 indyR

    Ite muistan sellasen tapauksen kun olin menossa jäkistreeneihin viimetalvena ja näin jäähallin pihalla, kun kaveri tulee kelkalla ja parkkeeraa sen just sopivasti jäähallin eteen, että lumet vois tippua suoraan sen päälle. No meninpä juttelemaan kaverin kanssa ja se anto vähän koeajaa sitä sen kelkkaa. Ajon jälkeen parkkeerasin kelkan jäähallin päätyyn, ettei lumet voi tippua sen päälle ja menin pukeen jäkis vehkeitä pukukoppiin.
    Kun oltiin oltu jäällä noin 15min niin eiköhän kaikki lumet tippunu hallin katolta.
    Onneks en ajanu kelkkaa siihen mihin kaveri sen ekaks parkkeeras ;D
    Tapauksesta selvettiin onneksi säikähdyksellä. :)
    Olis kelkka ollu aivan palasina jos se lumi läjä olis tippunu suoraan sen päälle. :-\
     
  4. M.H.

    M.H. 800 indyR

  5. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Hajosko ees mitää?
     
  6. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Lumi ei hajottanu mitään. Aiemmin hajos koneesta jotain... ja omistajalta tais hajota hermo siinävaiheessa ku kuulu mökin katolta pahaenteinen "swiiiiihhhh" ;D
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Strange things happens ;D
     
  8. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    mulla kävi samanlailla. oli viimekevväänä kelkka räystään alla ihan kerjäämässä lunta niskaan. ja sitä ei ihan vähä katolla ollu. sitte kaveri tuli kyllään ja kävi pyörimässä ja ajo kelkan metrin kauemmas. sitte menimä sisälle kahville ja ryminällä lumet alas. jos olis ollu samassa paikassa nii solis ollu kohtalokasta ;D eli mitä opimme? pittää antaa kaverin ajjaa kelkalla ettei vaan satu mittään.. ;) hah
     
  9. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    hmh. no mitä hauskaa siinä sitten oli jos kerta mitään muuta ei ees hajonnu ;D
     
  10. siiili

    siiili Member

    Näyttääpi tämä parkkeeraus olla yhtälailla samanalainen taitolaji ko itse kelkalla huristelu :D
     

Suosittele tätä sivua