Keilailua harrastavat

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Sopuli, 23/10/11.

  1. Sopuli

    Sopuli Polaris xc sp 600

    Kaikkesta muusta näyttää löytyvän topicit, mutta ei vielä keilailusta ja se harrastamisesta. Eli löytyykö foorumilta keilailioita? Miten usein treenaatte, kilpailetteko ja missä sarjassa? Mitä varusteita löytyy? Vinkkejä ja kikkoja? ???

    Itse olen pari vuotta sitten aloittanut aktiivisesti harrastuksen ja eteenpäin ollaan menossa. Käyn yleensä heittämässä pari kertaa viikossa. Tällä hetkellä heitän kierreheitolla ja keskiarvo siinä 160 tietämillä ja ennätystä kertynyt 231. Lähitulevaisuudessa olisi tarkoitus liittya seuraan ja varmaan myöskin aloittaa kilpaileminen. ;)
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Keilailua harrastavat

    Aikanaan tuli harrastettua liki 20 vuotta aina tuonne -97 asti. "Liimapalloilla" ehdin heittää muutaman vuoden. Kun lopetin olin M-luokassa ja ka. kaikissa kisoissa yli 190. Tulihan se 300:kin heitettyä silloin kun siitä vielä sai kellon tai vastaavan. Nykyäänhän niitä vedetään liki joka kisassa... :eek:

    Nykyään ei ole enää tullut harrastetua mutta mistäs sitä vielä tietää jos joskus ?
     
  3. Sopuli

    Sopuli Polaris xc sp 600

    Vs: Keilailua harrastavat

    Taidetaa vähä ei sarjoissa painia ;D Millasella tyylillä pelasit? Iha suoralla vai kierteellä?
     
  4. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    Vs: Keilailua harrastavat

    On sitä joskus tullut ihan harrastusmielessä laitettua palloa kohti keiloja.
     

Suosittele tätä sivua