Kelkalla töihin/kouluun

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Rotax, 15/8/06.

  1. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Kuinka moni ajaa Sodankylässä kelkalla kouluun..? Oli se peruskoulu niin ihanaa.. :p :-X
     
  2. antiboy

    antiboy Polaris IQ dragon 700 cfi 365

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    Minä ajan ainaki haukiputaalla ::)
     
  3. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    Minäkii ajoin viime talvena muutaman kerran, hyvä oli käydä aamusella ajamassa tunnin-parin lenkkejä ja sanoo opelle että kelkka hajos kun ne kysy että missä olin ja ne usko sen. ;D ;D
    Eihän tätä tietenkään voinu harrasta kovin usein mutta kuitenkii.
     
  4. Olli

    Olli Well-Known Member

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    En tiedä enää nykyisin, mutta ainakin silloin joskus ennen hevosia ja rekiä aika moni ;D
     
  5. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    Ehkä nykyään kovin moni ei kehtaa/uskalla tulla kelkalla kouluun.
     
  6. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    / bensa on niin kallista.

    Minäkin kuljin aikanaa jonkuverran kelkalla koulussa, vaikka matkaa oli yli 20km. Noihin aikoihin kelkkoja oli koulun pihalla parkissa vaikka kuinka paljon.
     
  7. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    No se tietenkin että bensa maksaa niin paljo, mutta täältä sais koulumatkasta korvauksia jos se on vaikeakulkuinen yms, sit sais rahaa ja vois tulla kelkalla. :p
     
  8. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    joka talvi ajan "kustannuspaikalle" (töihin) kelkalla muutamana päivänä. SDitten ne työmatkat erikseen (Kelkkasafarit) kelkalla.

    Mun kansakoulu aikaan ei vielä levitetty hiekkaa kaduille, niin pystyttiin hiihtämään teitä myöten kouluun tai potkurilla mentiin sitten.
     
  9. Vilho

    Vilho freeride

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    Viime talvena on parhaimmillaa 2-3 kelkkaa paikalla. Eli ei moni tule. Mopoja oli ainakin viime keväänä n 6-8.
    Itse kuljen pyörällä koulussa kun on semmoset 500 m matkaa.  ;)

    edit.
    M.H voi lisätä, jos silloin sinun aikaa oli toisin.
     
  10. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Re: " Kuuma Kesä" 2006

    Meillä ei voi oikein koulunpihaan laittaa kun pitäs ajaa vajaa 1km tietä pitkin, kaupungissa. :(
     
  11. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Juu, tottakai kelkalla töihin. Yleensä tulee vielä mentyä ja varsinkin kotiin tultua kiertotietä ... ;)
     
  12. Vilho

    Vilho freeride

    Ei täälläkää ole hääppöstä. Kitisenrannalle ajaa nii pitää ajaa jokea pitkin, jossa jäät on mitä on. (Juoksutuksien takia)
    Jeesiönrannan (toinen peruskoulu) tilannetta en tiedä, mutta ei sinnekää taida kovin helposti päästä?
     
  13. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Entäs penkkoja pitkin?
     
  14. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Itse kun olin vielä peruskoulussa ei oikein houkutellut tuoda kelkkaa koulun pihaan kateellisten rikottavaksi.
     
  15. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Tulihan tuota kuljettua kelkalla kouluun, ekan kerran sain ajaa kouluun -88 karigasniemessä.

    Ja nykyään tulee ajettua kelkalla TÖISSÄ!
     
  16. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Niin ja vieläpä testata kaikki uutuudet ensimmäisten joukossa. Karigasniemellä ei tainnu olla paljo poliiseista haittaa jos vähän penkalla ajeli..
     
  17. Vilho

    Vilho freeride

    Ei nyt ihan.
    Kartta "keskustasta"
    [​IMG]
     
  18. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Ei oikein kannattavaa ajaa keskustassa..
     
  19. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Njoo, lähin poliisipartio oli 100 kilsan päässä. Isä-ukko toimi kylläki tarvittaessa poliisin töissä, kun tarvetta oli.
     
  20. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Ei tainnu hirveesti toimintaa rajoittaa tuo jälkimmäinen.
     

Suosittele tätä sivua