Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä ruupanen, 8/10/11.

  1. Tikkersson

    Tikkersson Ei kelkkaa - harrastus ohi toistaiseksi...

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Tjaa, sain liikkeestä vanhasta kelkasta hyvitystä saman kuin millä olisin sen myyny suoraan jollekin. Ei tarvinnu paljoo miettiä. :D
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Mutta mihin hintaan olisit saanu sen uuden jos et olisi antanu muuta ku euroja vaihossa?
     
  3. Tikkersson

    Tikkersson Ei kelkkaa - harrastus ohi toistaiseksi...

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    No olisi varmaan ollut tinkivaraa jonkun verran.
    Mutta, kyllä täydelliselle vaivattomuudelle voi antaa arvoa. Samoin sille, että nyt vanha vehje on liikkeen vastuulla, jos ostajaksi sattuu joku pelle joka olettaa saavansa uudenveroisen pelin ostaessaan 90-luvun kelkan ::)
     
  4. Jaape

    Jaape Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Mä möin liikkeen hyvityshinnalla yksityiselle ja sen jälkeen ostin suoralla kaupalla liikkeestä. Säästin 1000e.
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Joo mutta viisas kysyy ensin sen tiukan käteishinnan ja sen jälkeen rupeaa tyrkyttämään vaihdokkia ;D pysyy paremmin kartalla, ite oon pahimmillaan hävinnyt 200€...
     
  6. Anonyme

    Anonyme Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Aika kokeilla tuota, onko se laitoksen myynti nyt NIIN vaikeaa. Tällähetkellä mun lisäkseni yksi myy kyseistä laitosta. :)

    Niin, lynxin 250.....
     
  7. dragon 700

    dragon 700 ski-doo mxz tnt 550f

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    toi on kyl aika hyvä veto :D taidan lainata :D
     
  8. Anonyme

    Anonyme Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Ei ollut kummonen homma. ;D
    Pieni wtf-fiilis, kun tulee puhelu:
    O:*esittelee itsensä* päivää, sulla olis tuo kelkka myynnissä?
    M:Joo, näin on.
    O:Mihin aikaan oot huomenna kotona, tullaan vaimon kanssa katsomaan kelkkaa?
    M:?? Noin neljän aikaan.
    O: Selvä, me lähdetään yöllä ajamaan ja tähdätään sitten tuohon.
    M: Mistä kaukaa ootte tulossa?
    O: Ei tästä ole "kuin" 750km
    *;D ;D ;D*

    Tulivat tänään ja lyötiin kelkka vaunuun ja rahat kouraan. Ilman kysymyksen kysymystä.. ;D
     
  9. dragon 700

    dragon 700 ski-doo mxz tnt 550f

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    ei paha :D
     
  10. TA

    TA Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Ei tuo nyt aivan sietämätöntä ole. Kyllä minä tuon just kestäisin.
     
  11. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Rahamiehet erikseen ;D

    Itsekin olen kytännyt noita 4t-jammuja jo jonkin aikaa. Ei näy kovin vikkelästi kaupaksi menevän.
    Varmaan käytännössä nuo ekat rx-1:set pitäisi saada jo 2:lla alkavilla hinnoilla...On niitä joskus näkynytkin.
     
  12. janne_87

    janne_87 Yamaha RX-1 er 136" ja Yamaha RX-1 "pätkä"

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    no ite ostin toisen rx:sän kakkosella alkavalla summalla ja en pettyny ostokseen
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Tähän pitää yrittää eräs tarina kertoa viime talvelta, sujuvat kaupat
    Kaverilla oli tuommonen Yamahan ovation -91 ja kuka mallin tietää on kelkkamaailman pieninpiä sporttikelkkoja varmaan kautta aikain.
    -Venäläismies soitti että oletko parin päivän päästä kotona aamupäivästä. (venäjälle se 150km matkaa)
    -Oon on vapaapäivä
    -Joo minä tulen ostamaan sen silloin
    -Kaveri että tule vaan ja ajatteli juttua vitsiksi, meni pari päivää ja aamulla oli kalsareissaan katellu pihalle 9aikoihin että kukahan se pihalle ajoi ekan mallin CRV Hondalla.
    Kaveri pihalle että kukas se täällä...veli-venäläisen kaveri tuli ostamaan kelkan ---> tallin ovi auki.
    -Hyväkuntoinen tuumannut ovelta, ostan sen ;D
    -Kaveri oli miettinyt milloinkahan se tulee kärryllä hakemaan ja p*skat venäläismies oli ottanut sinkkiämpärin peräkontista ja ruvennut purkamaan kelkkaa avaimet ämpärissa ja niin oli kohta pultit ja mutteritkin, sukset, tuulilasi, telasto pois ja eikun etupenkki etuasentoon, kelkka kyytiin ja venäjälle, matkaa tais olla 1000km mitä kelkkaa piti kuskata kaverille ;D
     
  14. pilkkis600

    pilkkis600 Nettikelkka

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    No onkos tässä ilmossa jotain pahasti pielessä??? Ite en tunnu saavan ikinä mitään kaupaksi joten laitan aina suoraan liikkeeseen vaihossa.

    http://www.nettimoto.com/lynx/rave/1612433
     
  15. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Paikkakunta. Jos toi olis jyväskylässä niin epäilemättä menisi aika vikkelästi.. kaikki mielenkiintoiset ja kohtuuhintaiset kelkat on harmillisen usein liian kaukana, täältä etelästä katsottuna.

    Tosin, luulisi tuon vähintäänkin kiinnostusta herättävän.

    El Maco
     
  16. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Voipi kyllä olla noitten kalliimpien kelkkojen myynti yksityisenä aika nihkeää. Kovin harvalta löytyy 8 tonttua takataskusta.
    No, lainaa tietty saa pankistakin, mutta liikkeen virhevastuu+edulliset rahoitukset kääntävät tuon hintaluokan kelkkojen
    hankinnan kelkkaliikkeen eduksi.
    Eipä siinä auta kuin yksityisen kilpailla tarpeeksi alhaisella hinnalla.
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Noista edullisista rahoituksista olen eri mieltä, pankki vs. liikkeen tarjoama. Puhumattakaan santander tms ...
     
  18. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Vanhan laatukamppeen myynti on juuri noin helppoa. Muutama vuosi sitte 3900 LTS:n myynnissä meni 2 tuntia, 1900€ sain ilman mutinoita..
     
  19. snoub

    snoub Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Joo kyllähän tuo kelkan kaupaksi saanti tuntuu melko nihkeää olevan. Onko se tuo taantuma sitten puraissut niin että uudet haetaan kaupasta ja käytettynä liikkuu vaan parin tonnin kamppeet.. Ihan sama vaikka olis suomen halvin tai mitä ikinä niin eipä noille myytäville minkäänlaista kiinnostusta tunnu olevan. Noh roikottaa vuoden pari myyntitilissä ja pistää sitten verkonpainoksi lopulta :)

    Itse uskon ennemmin lottovoittoon tuplana kuin tuollaisen edellisissä posteissa kuvatun ostajan (soittaa, tulee paikalle, omaa tarvittavat rahat jne.) ilmaantumiseen.
     
  20. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Kelkan myymisen sietämätön vaikeus?

    Hinta/laatu-suhde ratkaisee aina.... ;D

    Osa saa kelkkansa myytyä heti ja osa ei koskaan... :D
     

Suosittele tätä sivua